“Mycket trevligt och mysigt ställe”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 97 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här under påsken.
Vi provade fisken och fläskfilén och det fick högsta betyg av oss!!
För att sedan avrunda med två supergoda desserter.
Vi var överlag supernöjda med mat och servicen. Det enda som kan förbättras är sittkomforten för de som får sitta på bänkarna längst med väggarna.
Kommer absolut välja denna restaurang igen om jag har vägarna förbi!

Datum för besöket: mars 2018
Tack MollsN

Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Här har vi aldrig varit missnöjda, den här gången tillsammans med kollegor från olika platser i landet. Middag och allt runtomkring gjorde alla mycket nöjda och fler besök blir det

Datum för besöket: augusti 2017
Tack J5902OQthomasl
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Varberg bästa matställe när det gället kött! Ätit här många gånger och aldrig vart besviken. Kostar lite men värt pengarna! Rekommenderar lamminnerfil`en!

Datum för besöket: januari 2018
Tack 997andersa
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Ett ställe med härlig atmosfär
Maten är mycket god testa gärna strutsfilen en annorlunda rätt alltid mycket folk här
Återkommer gärna

Datum för besöket: november 2017
Tack JonasS3343
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vill du äta god mat i Varberg är detta stället du ska besöka. Vill du även äta mat i fin och mysig miljö med gott gemyt så är det definitivt hit du ska bege dig.

Datum för besöket: augusti 2017
4  Tack Besviken189892

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!