“Varbergs bästa restaurang levererar igen :)”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 104 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Vi var två familjer, totalt 8 pers - fyra vuxna och fyra barn! Hade inte bokat bord så satte upp oss på väntelistan. Under tiden drack vi Prosecco, öl, alkoholfria drinkar och Aperol Spritz i utebaren där gästbartenders tog emot oss på bästa sätt :) Fick bord sent - men maten var värd att vänta på! Alla mycket nöjda!! Själv åt jag löjrom följt av lamminnerfilé - två riktiga klassiker på Johns (se bilder) Tack :) Vi kommer igen, och igen.....

Tack RestaurangStormgatan

Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig strandkrog med härligt hjälpsam personal. 14 personer som fick sin mat samtidigt. Beställ bord i god tid.

1  Tack Qrister
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

John's place levererar på topp. Välkomnande atmosfär, gemytlig inredning & havets vågor runt knuten. Maten är verkligen så god och välsmakande, oxfilé dom smälter i munnen & bra koncept i att välja tillbehör där den matiga salladen kompletterade kötträtterna magnifikt. Även om alla gäster anländer i princip samtidigt är servicen lugn o trygg och maten kommer in i lagom tempo - så förrätt hinner landa innan huvudrätt skall intas. Härlig miljö och trevlig stämning - kan varmt rekommenderas. Boka bord.

Tack KajsaLi
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt rent och snyggt, otroligt bra service från både kök och servitriser. Vi hade en del önskemål pga av allergi vilket var inga problem utan med ett leende så fixade dom det.

Tack Jempen83
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Åt löjrom och västkuströra med ett grymt trevlig gott, vitt vin, avslutade med glas och jordgubbar med lite mynta, vi hade en trevlig eftermiddag i viken

Tack Anders C

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!