“Fantastiskt place!”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 104 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

John's place levererar på topp. Välkomnande atmosfär, gemytlig inredning & havets vågor runt knuten. Maten är verkligen så god och välsmakande, oxfilé dom smälter i munnen & bra koncept i att välja tillbehör där den matiga salladen kompletterade kötträtterna magnifikt. Även om alla gäster anländer i princip samtidigt är servicen lugn o trygg och maten kommer in i lagom tempo - så förrätt hinner landa innan huvudrätt skall intas. Härlig miljö och trevlig stämning - kan varmt rekommenderas. Boka bord.

Tack KajsaLi

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt rent och snyggt, otroligt bra service från både kök och servitriser. Vi hade en del önskemål pga av allergi vilket var inga problem utan med ett leende så fixade dom det.

Tack Jempen83
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Åt löjrom och västkuströra med ett grymt trevlig gott, vitt vin, avslutade med glas och jordgubbar med lite mynta, vi hade en trevlig eftermiddag i viken

Tack Anders C
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Servicen på John's Place är riktigt bra, ända från att du kliver in genom dörren tills du lämnar lokalen. Personalen är uppmärksam, hjälpsamma och kunniga om den mat och dryck de serverar. Maten är vällagad och god, vi drack ett fylligt rött vin, på rekommendation från vår servitris, som funkade utmärkt tillsammans med oxfilèn. Restaurangen har ett häftigt läge, precis vid stranden, vilket gör att du har havet som vy när du äter, mycket trevligt. Jag kan verkligen rekommendera John's Place

Tack Steffe74
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande och snyggt känns som om någon bryr sig om att det ska vara fint! Maten var god och aperolspritzen väldigt god. Aningen höga priser. Bra serverings personal och en bra totalupplevelse. Kommer gärna tillbaka. Härlig och vacker utsikt och snabb service. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Gilck

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!