“Sommar kväll”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 104 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.
Omdömet skrevs 15 juli 2014 från mobil enhet

Vi var 4st som åt där. Åt Carpaccio som förrätt den var ok. Till huvud rätt så åt jag känguru filé med potatis gratäng. Filén var bra men gratängen var den godaste som jag har ätit någonsin. Kan rekommendera denna mysiga o trevliga restaurang. Tack för den perfekta servicen.

Tack jn71

Omdömet skrevs 15 juli 2014

Flera gånger har vi åkt ända från Landskrona för att äta och njuta på denna underbara Restaurang maten är sagolik och servicen toppen. Fler ställen skulle lära sig härifrån.

Datum för besöket: juli 2014
Tack hemma148
Omdömet skrevs 13 juli 2014 från mobil enhet

Behöver egentligen inte skriva mer än så. jättebra personal, mysigt ställe och fantastisk mat. Kommer ni till Varberg så måste ni dit! Vi som bor här är lyckligt lottade som har en sån underbar restaurang att skryta med..

2  Tack Linzzie
Omdömet skrevs 5 juni 2014 från mobil enhet

Vi åt grillmix med lamm, nötbiff och iberico gris. Heeelt fantastiskt! Både köttet och tillbehöret var väl värt pengarna. Med utsikt utan dess like och god stemning. Hit kommer vi igen!

2  Tack Teka3
Omdömet skrevs 28 maj 2014

Maten är fenomenal. Prova deras känguru stek men glöm inte att börja med en gratinerad hummer till förrätt. Underbart gott! Du blir garanterad nöjd och belåten. Kund där sedan 14 år. Återkommer dit varje år i maj.

Datum för besöket: maj 2014
    • Atmosfär
Tack KBLM69

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!