Agoda.com
Priceline128 US$
ZenHotels.com134 US$
Omdömet skrevs 6 september 2022

Hotellet var bra förutom frukosten som var under all kritik
Ni borde ha personal som kollar runt bland maten vad som är slut gäster fick påpeka till personal hela tiden att brödet var slut eller något annat

Datum för vistelsen: september 2022
Tack fremtidenlennart
Omdömet skrevs 5 september 2022

Frukost va inte bra inte mycket att välja på saknades grejer hela tiden .
Mer personal
Hiss stannade på första våningen, det var en kvinna och 8 åring som satt fast
Personalen brydde sig inte
Det var ingen som gick och pratade med dom och frågade hur dom mådde
Allt renoverat utom hissen

Datum för vistelsen: september 2022
Tack basic78
Omdömet skrevs 28 augusti 2022 från mobil enhet

Fräscha nyrenoverade rum, väldigt små men mysigt. Okej bemötande vid incheckning. Rätt trist frukost, mycket var slut, torrt bröd. Personal som uppenbart såg att tex smoothien var slut liksom ägg - men inte tog fram nytt. Vattnig ingefärsshot och apelsinjuice som nog var från koncentrat.
Tycker priset för rummet var högt för vad vi fick.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack silketindreback
Omdömet skrevs 26 juli 2022

En natt på detta mysiga hotell med mycket trevlig hjälpsam personal. Frukostbuffé to die for. Sköna täcken och kuddar. Mysig miljö i matsalen. Varmt på rummet men vi fick 2 fläktar som hjälpte upp det hela.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Partingla
Omdömet skrevs 23 juli 2022

Nonchalant svar då jag frågade om äggröra var glutenfri, svaret från 55+ kvinna i personalen som hånlog...
Vi stoppar inte bröd i den så ja, den är glutenfri...
Om hennes ambition var att vara rolig så framstod hon bara som korkad.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack pia71ph