Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
View deal
Tripadvisor143 US$
eDreams
Travelocity
Expedia.com143 US$
Orbitz.com
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Fake news har fått en ny innebörd, numer i hotellsammanhang.
Jag befinner mig på Best Western Hotell Halland, Kungsbacka.
Här ljugs om gratis parkering då hotellet endast har 12 parkeringar, som givetvis alla är upptagna. Inte dyrt att parkera men principen gör att allt fallerar.
Snorkig personal gör ankomsten till en pina!

Här får du ingen voucher då hotellet har bestämt att dessa inte ska gälla under coronatider ... ett hån mot mig som stamkund.

Det som räddar vistelsen någorlunda är restaurangens mat. Men personalen är nonchalanta och föga intresserad av kunden.

Nej, detta hotell har haft mig som kund för sista gången.
Ett riktigt bottennapp när det gäller Best Western!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Utmärkt hotell med trevligt och hjälpsamt bemötande direkt vid ankomst. Vi bodde i ett nyrenoverat fräscht business rum med utsikt mot parken. Bra frukost där inget saknades. Gratis parkering runt hörnet. Hotellet kan vi varmt rekommendera.

1  Tack 784jonash
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Mycket centralt hotell. Bra frukost med många val. Vi bodde på ett hundrum, o fick present vid ankomst, mycket trevligt!Saknade dock litet kylskåp för den färska hundmaten. Ganska små rum m helt ok. Man är ju inte på rummet så mycket. En hel del att besöka runt Kungsbacka.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack yvonnepring
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Jättefräscht nyrenoverat rum, rent och snyggt överallt. Supertrevlig personal både i reception och restaurang. Behaglig interiör i restaurangen. Väldigt god middag, snyggt upplagt, välsmakande, kändes som på "finkrogen". Frukosten helt ok, fanns allt man behöver. Kommer absolut bo där igen.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack dextermatte
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Fick ett av de nyrenoverade rummen vilket var fräscht och trevligt. Helt ok säng. Wifi hackade mycket. Restaurangen var trevligt inredd men verkligen inte bra, sönderkokt tortellini ingen smak på den blaskiga såsen som gjorde pastan grötliknande. Desserten skulle vara vit chokladmousse men smakade bara vispgrädde med vaniljsocker. Frukosten var den torftigaste och sämsta jag sett på länge tyvärr. Kommer undvika restaurangen om jag måste bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet