Orbitz.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-28
Booking.com143 US$
Hurb148 US$
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Jättefräscht nyrenoverat rum, rent och snyggt överallt. Supertrevlig personal både i reception och restaurang. Behaglig interiör i restaurangen. Väldigt god middag, snyggt upplagt, välsmakande, kändes som på "finkrogen". Frukosten helt ok, fanns allt man behöver. Kommer absolut bo där igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack dextermatte
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Fick ett av de nyrenoverade rummen vilket var fräscht och trevligt. Helt ok säng. Wifi hackade mycket. Restaurangen var trevligt inredd men verkligen inte bra, sönderkokt tortellini ingen smak på den blaskiga såsen som gjorde pastan grötliknande. Desserten skulle vara vit chokladmousse men smakade bara vispgrädde med vaniljsocker. Frukosten var den torftigaste och sämsta jag sett på länge tyvärr. Kommer undvika restaurangen om jag måste bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Viw
Omdömet skrevs 4 november 2019

Allt var utmärkt förutom frukosten som behöver vara bättre klass för att man ska komma åter.
Malin i receptionen var fantastisk!!!
Kommer gärna tillbaka om ni höjer klassen på frukosten.
Rummet var fräscht och välstädat och mysfaktorn var hög med en brasa i rummet.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack carolinegustafsson23
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Trevlig personal. Bästa service. Spenderade våran bröllopsnatt där och den servicen vi fick var kanon. Personalen bar upp våran väska som lämnats där innan incheckning. På natten när vi kom hade vi fått ett finare rum än bokat och det låg gratulationer på sängen samt en kasse med godis vi kunde smaska på.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Tom_Neren
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Mycket trevliga rum, härligt med en glasvägg mellan en bra och hyfsat stor dusch och sovrum, skön säng, mycket trevlig restaurang med god frukost som innehöll allt man kan önska sig på morgonen, dock ingen tv med morgon nyheter, det saknades.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack michaelliverstam