“En mycket god fiskgryta”
Omdöme om Fridolfs

Fridolfs
Rankad som nr 9 av 188 Restauranger i Halmstad
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Jag åt fisk- och skaldjursgryta. Den smakade mycket bra och var väl tillagad och snyggt presenterad. Då varmrätten smakade så bra bestämde jag också för att pröva mjölkchokladpannacotta. Den var också bra men nådde inte upp till varmrättens klass. Servicen var bra och effektiv.

Tack Thomas E

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Såväl kött som fiskrätter är av högsta kvalitet på denna anrika restaurang.
En av flera pärlor i Halmstad

Tack Jan T
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Väldigt mysigt och ombonat med duktig uppmärksam personal som berättade vad tallrikarna innehöll. Jag tog en fördrink med smak av fläder - rekommenderas! Plockbricka till förrätt, trevligt upplagt och gott. Lammrätten var helt ok men fläskfilé kvibillespäckad är nog ändå favvon! Vårt sällskap var helt nöjda med vår lördagskväll på den mysiga uteplatsen, trots att det kom ösregn underkvällen - tändes ljus och där fanns värmande filtar och infravärme, så det blev bara ännu mysigare!

1  Tack AnnBritt189889
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Mysig och trevlig restaurang mitt i Halmstad. Maten som vanligt god och trevligt upplagd. Personalen som informerade vad som låg på tallriken, och vad tillbehören bestod av, var bra. Förgjorda menypaket med rekommenderade viner för dom som vill ha det.

Tack billycbxsix
Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

Riktigt god mat och mycket trevlig personal!
Ni bör boka bord, då restaurangen är mycket populär. Var helt fullsatt när vi var här.
Kan varmt rekommendera stället och hoppas att ni får en lika trevlig upplevelse!
Halmstads bästa restaurang??

Tack Karl G

Resenärer som tittade på Fridolfs tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Fridolfs? Berätta vad du tyckte!