“Bra service, men mest smör ”
Omdöme om Fridolfs

Fridolfs
Rankad som nr 9 av 180 Restauranger i Halmstad
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vad har hänt? Stora portioner men utan den sista finessen. Frugans torsk badade i smör precis som min gigantiska fläskfilé. Efterrätten var god men återigen för mycket smör.

Tack Anders H

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt meny 2 (rödbetor, torskrygg & chokladkaka) plus vinpaketet. Allt var fantastisk gott och vinerna var väl valda. Trevlig personal dessutom! Toppen!

Tack Heléne J
Omdömet skrevs 22 december 2017

Mycket god mat som är inspirerad och hämtad från närområdet. Mycket god service som kan sin matsedel och en mysig innergård under sommaren

Tack silave
Omdömet skrevs 2 december 2017

Mycket god klassisk mat och perfekt för denna kalla årstiden. Perfekt atmosfär och hög mysfaktor. Trevlig personal.

1  Tack PieterRavensberg
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Mycket god mat som håller hög klass.
Trevlig personal och mysigt ställe.
Rekommenderar att man bokar innan.
Oftast fullsatt.
Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack emmijanne

Resenärer som tittade på Fridolfs tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Fridolfs? Berätta vad du tyckte!

;