“Så besviken! Såg fram emot”
Omdöme om A Little Party

A Little Party
Boka bord
tors 29/10
20:00
Rankad som nr 22 av 170 Restauranger i Halmstad

Så besviken! Såg fram emot vår bokning och en mysig inledning på firandet av vår 5 åriga bröllopsdag. Väljer att lämna innan vi ens satt oss ner. Inga Corona-avstånd och en så hög ljudvolym att personen i baren fick luta sig mot oss för att höra. Lever inte upp sin beskrivning.

Datum för besöket: september 2020
Tack BoardingPass400839

Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Fantastiskt ställe med stort urval av champagne, jättegod mat och kanonservice. Är Magnus på plats får man också lära sig mycket!!

Tack evaheleno
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

En helkväll med goda vänner på denna champagnebar är något vi kommer att minnas i många år framåt! Vi provade många udda fantastiska. Magnus guidade oss bland bubblorna. Jag rekommenderar dig att besöka denna champagnebar. Jag kommer tillbaka

1  Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande, jättegod champagne på glas, mysig miljö och kanongod mat. Rekommenderas varmt!

Tack 229rogere
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Alldeles vid Nissan ligger detta ställe i en hörnlokal. Själva lokalen är lite mörk och passar bäst för mysiga höst- och vinterkvällar med vinprovning. Men både mat och dryck är riktigt bra här. Många intressanta champagne att prova och flera mindre rätter. Inte så billigt, men ett fantastiskt besök tyckte vi. Kunnig och trevlig personal.

Tack fitzbenedict

Resenärer som tittade på A Little Party tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt A Little Party? Berätta vad du tyckte!