“Lång väntan”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 27 av 188 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Bra, fin lokal och smidigt att beställa men väldigt dyrt och lååååång väntan på maten. Maten var dock god (när den väl kom)

Tack Jenny F

Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Inget fel på maten men lite rörigt i köket. Min första beställning tog lång tid så jag gjorde en andra efter en stund. När jag efter ett tag fick se i telefonen att den första var klar. jag letade efter beställning nummer ett så fanns den inte men nummer två fanns. De hittade inte beställning nummer 1 men gjorde i ordning den efter kontroll på datorn.

Tack Robban S
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Bra mat, smidigt att beställa efterhand. Stor lokal men trevligt ändå. Synd att man inte kan sitta länge och äta.

Tack Kerstin D
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Även detta Pinchos levererade. Gillar detta ställe med sina små goda rätter och familjära anda. Perfekt för en date då man inte behöver oroa sig för att servitören stör i det där magiska ögonblicket

Tack Anna W
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Det var fullt, vi var 3 personer som ej bokat, fredagkväll. Killen som tog emot oss fixade bord trots fullbokat.
Maten var vällagad och som alltid god, ingen lång väntan på mat och dryck. Trevlig personal.
Smidigt, enkelt och gott . Tack pinchos i Halmstad

Tack MariaBerglund

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!