“Mkt trevlig miljö”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 27 av 188 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande fick snabbt ett bord trots vi inte förbokat.
Väldigt hjälpsamma då d var första gången vi besökte Pinchos.
Mkt trevligt med popcorn när man kom.
Dock var maten kall när vi hämta den.
Kom inte och fråga om det smakade bra
Bra priser till dom små mumsbitarna mkt och välja
Kommer definitivt besöka igen på annan ort.

Tack Annika K

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

God mat i trevlig miljö. Smidigt att beställa mat och betala via appen. Tycker dock att priserna gått upp och jag tycker att utbudet av efterrätter är lite klent. Oreo-cheesecake var definitivt inte gott.

Tack Carina W
Omdömet skrevs 22 januari 2018

En mycket trevlig upplevelse. Att beställa i en app är kanske ingen direkt fördel i sig, men lite kul som omväxling. Maten var prisvärd och god tyckte alla i vårt sällskap. Vi åt ca 4 rätter var + dessert och en dricka var (öl/läsk). Kostade 1100 kr för oss alla.

Ett minus för att varken app, hemsida eller personal självmant berättar något om hur det fungerar( lagom antal rätter för att bli mätt, ska man beställa allt på en gång m.m.) Vi beställde allt på en gång, och då glömde dom servera desserten, oklart varför.Väntade i 30 min sen fick vi gå och fråga. Fråga gärna när ni kommer om ni undrar hur det fungerar. Utan detta missöde hade det varit full pott.

Tack BeeGee_67
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Koncept är ju ett vinnande. Meny är smal och finns det man behöver. Men det finns inget eget å nytänk. Alltid roligt att prova på något nytt i tapas. Bra service och trevligt. Tydlig trea och meny håller nere en fyra.

Tack Patrik N
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

God mat och söta små rätter. Man går inte hungrig där ifrån. Drinkarna tyckte vi var överpris,var nästan bara krossad is i glaset. God öl och efterrätt.

Tack Lina J

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!