“Lunch ”

Restaurang Ringenäs
Rankad som nr 53 av 186 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt högrevsburgare med sötpotatis smakade kanon. Bra service och trevlig utsikt över Tylösands bukten. Får inte glömma en väldigt bra golfbana.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack stefanjo82

Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Spelade golf en kväll och besökte restaurangen/kiosken både innan och efter nian. Vill bara uppmärksamma den trevliga tjejen i personalen som hade glimten i ögat och ett proffsigt bemötande. Go golffika till humana priser och väldigt gott kaffe!

Datum för besöket: juni 2017
Tack ooca2015
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Mkt trevlig miljö! Dagens lunch består av sallad, soppa och bröd, huvudrätt, kaffe och liten kaka för under hundralappen. Trevlig personalen och trevlig miljö. Kan verkligen rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: januari 2017
Tack R_Sweden
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt tvårätters middag en torsdagkväll. Det var helt suveränt gott. Vi åt chevre till förrätt, kalvfile och musslor till varmrätt, önskar att vi hade orkat efterrätt, men den provar vi nästa gång. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 454monae
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Över en timme fick vi vänta på maten och alla andra runtom fick mat. Allt personalen kom med var att dem var ledsnaLedsna? Vi var ledsna som satt med två små barn o inte fick någon mat! Jag kommer aldrig nånsin åka hit igen och detta ska vara en golfrestaurang!!!! Mer än bedrövligt!!!!!
Barnen fick äta sig mätta på salladsbuffén.....

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Line_81

Resenärer som tittade på Restaurang Ringenäs tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Restaurang Ringenäs? Berätta vad du tyckte!