“För höga priser. ”

Kök: Pub
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

En väldigt trevlig restaurang o en fin lokal. Mycket bra service o trevlig personal. Men enda invändning är priset 475 kr för 2 hamburgare en öl o en vatten är alldeles för högt o då hjälper det inte att maten va mycket bra.

Tack Anders J

Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

God mat, supertrevlig personal och härlig atmosfär! Trevlig uteservering med gasolvärmare så man kan sitta där även om det är lite kyligt. Jättemysig inredning om man sitter där inne.

Tack Marina J
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var tre kompisar som åt middag ute en fredag i augusti. Mycket trevlig servis och riktigt god mat. Vi åt olika rätter och var nöjda alla tre. Gillar också infravärmen över bordet. Enda lilla smolken i bägaren var hovmästarens bemötande. Tråkig ton mot tre glada tjejer är väl onödigt?

Tack Charlotta W
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Räkmackan var grym och svamprisotton likaså! Snabb och bra service trots mycket folk. Vi är supernöjda!

Tack Sandra D
Omdömet skrevs 31 juli 2018

Seriös servispersonal som varnar för lång väntetid när gästerna kommer. Köket levererar bra mat och snyggt upplagt. Uppmärksam service.

Tack HansH58

Resenärer som tittade på The Bulls tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt The Bulls? Berätta vad du tyckte!