“Trevligt fik i gammalt hus”
Omdöme om Skanskan

Skanskan
Rankad som nr 1 av 6 Kaffe och te i Halmstad
Omdömet skrevs augusti 29 2017

Jag slank in för en sen lunch och fastnade för deras goda grillade bröd på surdeg. Man kan få en starköl till maten så det är lite mer än bara ett fik.

Tack LarsY_Gbg

Omdömet skrevs augusti 21 2017 från mobil enhet

Vi hade hört mycket positivt om detta klassiska konditori och hade förväntningar!

Dock infriades inte dessa helt och fullt....

Miljön som skulle kunna vara intressant, upplevdes enbart som trång och rörig.

Kaffet smakade bra och så gjorde även smörgåsarna.

Anna & Stefan

Tack Stefan S
Omdömet skrevs augusti 16 2017 från mobil enhet

Caféet är traditionellt och centralt beläget med både inomhus och utomhus servering. Bra urval av fikabröd.

Tack Klas F
Omdömet skrevs augusti 11 2017

Klassiskt kafé, trevlig personal, gott kaffe och goda bakverk rekommenderar choklad- och mandeltårtan. Trevlig uteservering med eftermiddagssol.

Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

God värmd ciabatta och gott wienerbröd. Kaffet var också välsmakande. Enda att anmärka på var bordet som inte var avtorkat från fågelbajs.

Tack Sven H

Resenärer som tittade på Skanskan tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Skanskan? Berätta vad du tyckte!