“Tydligen är pizzan populärast.”
Omdöme om Pizzeria Capri

Pizzeria Capri
Rankad som nr 27 av 185 Restauranger i Halmstad

Väldigt liten restaurang typ 6-7 bord inne och några ute.
Trevligt bemötande när jag kom in.
Det fanns mycket gott att välja på i menyn.
Jag förstod att pizzan var väldigt populär. Av 10personer som satt runt i lokalen, så hade 7 beställt pizza. Jag beställde tillslut Sovlaki grillspett. Det var gott men inte så mycket smak tyvärr..
Kommer jag tillbaka till Halmstad någon annan gång så blir det pizzan istället

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack missepissen

Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Underbart god mat, personal och restaurang. Väldigt överkomliga priser. Fläskfilé spetten med klyftpotatis underbart gott. Även husets vita vin var gott. Rekommenderar absolut Capri. Återkommer hit igen.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Hanne M
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Vi gick in här då det är kul att samma pizzeria fortfarande finns kvar, utan större förhoppningar på maten om jag ska va ärlig. Men den pizzan jag åt där va bland de bästa jag ätit. SÅ GOD. Allt va fräscht och personalen va supertrevlig. Kul att det hålls en bra standard här än! vi kommer snart tillbaka :D

Datum för besöket: januari 2021
Tack 415matildab
Omdömet skrevs 7 mars 2021 från mobil enhet

Här ätit pizza några gånger och aldrig var besviken. Min favorit är 4 stagione smakar alltid mycket gott. Annars finner jag att detta liten restaurang är mycket mysigt och personalen trevligt. Absolut bästa ställe i detta område.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack david34str
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Besökte Capri med familjen då vi var på besök i Halmstad. Vi var hungriga och ville få i oss en bit mat. En kvinnlig servitris som tog beställning, säkert minst 50 år var hur otrevlig som helst. Man kände inte sig inte särskilt välkommen precis. Inte nog med att man beställt mat för 1500-2000 kr så när man ber om att få ena pizzan slicead så får man, "nej det kan vi inte göra" Kommer med största sannolikhet välja ett annat ställe nästa gång. Maten var helt ok, inget speciellt som man längtar efter. Dessutom var pastan väldigt knapp. Man blev inte alls mätt, inte ens lite.

Stort plus är en annan yngre servitris som serverade maten. Hon kunde le och var hur trevlig som helst. Någon borde lära mer av henne.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Curiosa49582891

Resenärer som tittade på Pizzeria Capri tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Pizzeria Capri? Berätta vad du tyckte!