“bästa pizzan!”
Omdöme om Pizzeria Capri

Pizzeria Capri
Rankad som nr 25 av 177 Restauranger i Halmstad

Vi gick in här då det är kul att samma pizzeria fortfarande finns kvar, utan större förhoppningar på maten om jag ska va ärlig. Men den pizzan jag åt där va bland de bästa jag ätit. SÅ GOD. Allt va fräscht och personalen va supertrevlig. Kul att det hålls en bra standard här än! vi kommer snart tillbaka :D

Datum för besöket: januari 2021
Tack 415matildab

Omdömet skrevs 7 mars 2021 från mobil enhet

Här ätit pizza några gånger och aldrig var besviken. Min favorit är 4 stagione smakar alltid mycket gott. Annars finner jag att detta liten restaurang är mycket mysigt och personalen trevligt. Absolut bästa ställe i detta område.

Datum för besöket: februari 2021
Tack david34str
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Besökte Capri med familjen då vi var på besök i Halmstad. Vi var hungriga och ville få i oss en bit mat. En kvinnlig servitris som tog beställning, säkert minst 50 år var hur otrevlig som helst. Man kände inte sig inte särskilt välkommen precis. Inte nog med att man beställt mat för 1500-2000 kr så när man ber om att få ena pizzan slicead så får man, "nej det kan vi inte göra" Kommer med största sannolikhet välja ett annat ställe nästa gång. Maten var helt ok, inget speciellt som man längtar efter. Dessutom var pastan väldigt knapp. Man blev inte alls mätt, inte ens lite.

Stort plus är en annan yngre servitris som serverade maten. Hon kunde le och var hur trevlig som helst. Någon borde lära mer av henne.

2  Tack Curiosa49582891
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Standardpizza till dyrt pris. Med dålig kvalitet på råvarorna. Vi åt Prego med dålig parmaskinka, kebabpizza med pressat kött, och en vesuvio som var ok

Tack andjo71
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Godaste Pizza vi har ätit. Fräsch, god, Och krispig. Trevlig personal och fin miljö! Rekommenderar varmt. Ligger centralt!

Tack J8168GRlidiap

Resenärer som tittade på Pizzeria Capri tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Pizzeria Capri? Berätta vad du tyckte!