“MCDonald´s som McDonald´s”

Lägg till den.
McDonald's
Rankad som nr 133 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 20 juni 2018

McDonald´s som McDonald´s. vad mer kan jag sega. plus med bong systemet som visar nar din mat är klat.

Tack Viktor E

Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Urdålig service på kvällen. Personalen bara avbryter sitt pass trots att det finns fler kvar i kön och hon meddelade inte innan att hon skulle stänga efter den nuvarande kunden. Personen i den andra kassan gör en massa annat istället för att plocka ihop vår beställning, som bestod av cheeseburgare och dryck, trots att det låg mängder med färdiga burgare. Golvet vid kassan var alldeles klibbigt. Långa köer bildades när det bara var en kassa öppen och ingen antydan till att öppna en till.

Tack Ammi72swe
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Maken till skit får en leta efter.
Maten är ju som den alltid är såklart men servicen är helt klart under all kritik.
Besökte restaurangen flera gånger under loppet av 3 dagar då vi bodde med familjen på hotellet bredvid.
Driven tog extremt lång tid! Skulle uppskatta det till minst 15min med bara 2 bilar framför!
Inne i restaurangen var det inte mkt bättre, långsam service. Stressad personal. Skräpigt och kladdigt utan undantag.
Här får ledningen jobba på lite!

1  Tack Sofiamedfamilj
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Detta måste vara den sämsta Mcdonalds som finns i Sverige. Extremt smutsigt i hela lokalen. Personal vill inte jobba. Står mest o pratar med varann och hade endast en kassa uppe. Vi var många som stod i kö. När detta påpekades blev personalen irriterade. Klockan var 01 en Lördag kväll när vi var på genomresa och var hungriga. Förra gången vi var här på genomresa vi var fick vi uppmana personal att ringa polis då de var narkotikapåverkade personer på lekplatsen som finns bredvid. Då var klockan 20:00.

Detta var sista gången vi besökte detta ställe.

1  Tack Hallongrottan
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Konsert i fullsatt Scandinavium. Då kommer väldigt många passera Halmstad framåt natten. Hur kan man då bara ha en ensam, liten tjej att sköta om BÅDE drive-in-beställningar OCH kunderna inne i restaurangen? Vi klev in ca 00.30 och efter 20 min var vi inte ens nära disken. Ingen av de 5 pers vi hade före oss hade fått lämna sina beställningar. Flickstackarna kämpade med att ta hand om de redan lagda ordrarna och bilisterna utanför. Vi tappade tålamodet och lämnade hungriga. Vi kommer definitivt INTE stanna där igen.

Tack 605lenas

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!