“Mysigt fik! ”
Omdöme om Söderpiren

Söderpiren
Rankad som nr 41 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Tredje gången här. Vi åt sallad och räksmörgås. Prisvärt och gott. Fin utsikt över havet. Tyvärr ingen bra dag att sitta ute.

Tack R_Sweden

Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Vilket mysigt ställe! Ligger på stranden med fantastisk utsikt. Supertrevlig personal. Smårätter, lunch och fika. Stora glaspartier så det känns som att sitta ute! Ett av Halmstads finaste fik!

Tack R_Sweden
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Go fika och trevlig personal. Perfekt för hundägare. Helt ok lunch men brunchen är kalas. Ser fram emot ännu mer liv på stranden!

Tack Palte
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Platsen är alldeles unik. Man sitter verkligen nära stranden o alldeles invid havet. Det är ofta personer som surfar så man har mycket att kika på. Det finns sittplatser utomhus o även inomhus. Inredningen är "udda ting" med flertal o helt olika möblemang. Men det är smakfullt inrett o inte alls "slarvigt".

Här kan man med fördel välja att äta lättare lunch. De har även några söta pajer o enklare fikabröd. Vi valde bakad potatis med en mycket god grönsaksröra + grönsaker som tillbehör. Portionen var väl tilltagen! Det fanns 6-7 olika maträtter såsom pasta, bakad potatis med flera olika fyllningar, ett par olika matpajer att välja på o välfyllda mackor.

Det finns möjligheter till olika aktiviteter runt café/restaurangen. Det finns SPA o det fanns skyltar om pröva-på kurser typ surfing av olika slag. SÅ här kan man ha en heldag som säkert passar för hela familjen. Man kan dessutom snabbt svalka sig med ett dopp! Det fanns förutom bastu o SPA ett konferensrum. Tänk så mysigt att sitta o planera kommande arbete på en sån här härlig plats!

En sak som gör Söderpiren extra bra är att det finns skyltar redan utanför restaurangen om att hundar är välkomna! Som hundägare blir man så glad när man hittar café eller restaurang så man kan ta med sin fyrfota vän. Just vid detta besöket hade vi inte med oss hundarna - men vi kommer att besöka Söderpiren igen! Då kommer vi med "hela familjen" inklusive dem som har tassar.

Tack annsofieb577
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Väl inne ( åkte fel först ) är det bohemiskt mysigt och härlig strand framför. Hundvänligt café. Maten var ok, inte mer. Tonfisk mackorna såg mycket gamla ut. Bäst var varm Italian panini,riktigt god. Tog en spenat och feta ost paj, liten bit som var knappt ljummen med lite sallad till. Blev inte mätt.
Men värt att komma dit på en fika!

Tack Maya L

Resenärer som tittade på Söderpiren tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Söderpiren? Berätta vad du tyckte!