Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel119 US$
eDreams118 US$
Priceline118 US$
Tripadvisor118 US$
Snaptravel
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 1 september 2020

Vi bodde här i 2 nätter. Små men trevliga rum, sköna sängar, bra dusch, helt OK.
Vi reste med Risskov, halvpension. Till frukosten fick vi välja tid, för att undvika trängsel i matsalen, vilket vi tyckte var jättebra. Men väl på plats, Kaos ingen ordning alls, överfullt, vi tvekade att gå in!
Andra morgonen gick vi upp så tidigt att vi var på plats när frukosten öppnade, bättre så.
Middagen första kvällen var inte bara enkel, den var dålig, någon konstig grekisk köttfärslimpa med rostad potatis, helt utan grönsaker, matsalen var i stort sett tom, gott om utrymme, vilket var bra.
Andra kvällen, var matsalen stängd, kocken var sjuk utan närmare förklaring, Coronan??? Kändes inte kul, var han även sjuk, kvällen innan, eller…..
Hur som helst, efter mycket om och men, fick vi ”gå ut och äta” på Food Market, som höll på att stänga 19:30, det kändes som vi fick äta lite ihop skrapade rester som blivit över under dagen, inte bra.
Så Tyvärr, Vi skulle Aldrig rekommendera detta hotell, boendet OK, men maten och disciplinen i matsalen var INTE OK, i dessa Coronatider.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Lelle69
Good Morning Halmstad, General Manager på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2020

Hej!

Tack för din recension av vårt hotell, vi uppskattar din feedback. Vår kock skadade sig på väg till arbetet och vi ber om ursäkt att det ställde till det. Vi är ledsna att se att er vistelse hos oss inte var trevlig och vi tycker det är tråkigt att vårt första materbjudande under andra kvällen inte passade er.

Vi hoppas däremot att ni vill ge vårt hotell en andra chans nästa gång ni är i Halmstad så vi kan visa vad vi går för.

Ha en fortsatt fin dag!

Vänliga hälsningar,
Receptionen
Good Morning Halmstad

Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Hotellet är hyfsat ok. Rummen är ganska små men för en natt fungerar det. Skönt med gratis parkering och nära till Köpcentrat. Vi betalade ca 1300:- inkl frukost vilket är i överkant för detta hotellet. Tycker ett pris på max 1000:- hade varit mer rätt.

Vi bodde på 9:e våningen och det var extremt varmt på rummet. Så pass varmt att vi var tvungna att köpa en bordfläkt som kylde lite. Att ha fönster öppna här är inte att rekommendera då det låter mycket (!) från trafiken utanför.

Frukosten får ta stryk nu på Corona, men tycker nog man kunde anstränga sig mer. Prinskorv, köttbullar, pannkakor, liten kaka till kaffet är bara att glömma. Jo, kaka till kaffet kan du få om kökspersonalen behagar komma ut till restaurangen och kolla om ngt är slut. Man får boka tid är frukosten (vilket är bra så man slipper stå i långa köer) och då har man 30min. Under hela vår frukost var inte kökspersonalen ute en enda gång. Faten stod tomma.... Jag skulle absolut kunna ropa på dem, men ville se hur de själva hanterade det.... vilket de struntade i....

Så betyg 1-5

Prisvärt: 2
Läge: 4
Parkering: 5
Rummen: 2
Varmt/kallt: 1 (tokvarmt trots ”aircond”)
Vänlighet: 2
Gym: 3

Tyvärr får betyget bli 2 av 5.

Skulle jag rekommendera det? Nej på sommarn, säkert ok vid kallt väder ute. Kommer jag hit igen? Förmodligen inte.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack jimmiet2013
Good Morning Halmstad, General Manager på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Hej!

Tack för din recension av vårt hotell, vi uppskattar att du tog dig tiden att ge oss feedback. Sommartider är det ofta mycket att göra och denna sommaren har varit mycket annorlunda jämfört med tidigare somrar. Fläktarna på rummet ska blåsa kallt, så vi ber fastighetsskötaren titta på fläktarna på våningen ni bodde på. Frågade ni i receptionen om bordsfläkt, för sådana har vi att låna ut om det skulle behövas? Gällande frukosten kommer vi ta detta vidare med ansvarig personal och hoppas på förbättringar. Vi är ledsna att din vistelse inte har varit så som du önskat dig och hoppas att du vill ge vårt hotell en chans till nästa gång du besöker oss. Ha en fortsatt fin dag och välkommen åter!

Vänliga hälsningar
Receptionen
Good Morning Halmstad

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger några km från centrala Halmstad, men det är lätt att ta sig emellan med bil. Rummen är ganska små, men fräscha. Sängarna är dock i smalaste laget. I vårt rum var fönstret otätt, vilket innebär ett störande, vinande ljud. Frukosten var relativt enkel, med bl.a. en ask Flora som enda smöralternativ.

Datum för vistelsen: juli 2020
3  Tack TomasH1353
Good Morning Halmstad, General Manager på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2020

Hej,

Tack för din recension. Vi uppskattar feedback från våra gäster!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 15 juli 2020

Vi var på väg till Malmö och stannade i Halmstad på detta hotell. Bra hotell men vi tyckte att extra sängar var obekväma, man får en känsla att man sover på golvet pga att nedersta säng är väldigt låg ( detta i jämförelse med liknande extra sängar på andra hotell). Frukosten var okej och kändes lite tråkig, det fanns inte så mkt att välja på och man fick vänta väldigt länge för påfyllning av det som var slut.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 169annaa
Good Morning Halmstad, Hotelldirektör på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2020

Hej!

Tack för din recension, vi uppskattar feedback från våra gäster. Välkommen åter!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 16 april 2020 från mobil enhet

Bodde här i jobbsyfte med en kollega, för våran del låg det bra till då vi bara hade 5min till jobbet här ifrån.
Rummet vi hade var väl kanske i minsta laget, men det fungerade absolut! Badrummet var lite konstigt upplagt med en dusch som var väldigt stor, men resten av badrumsdelen var ganska liten.
Svårt att göra någon bra bedömning på frukosten samt restaurangen. I dessa tider så har dom en special lösning för frukosten, vilket jag förstår, och jag gick absolut inte därifrån hungrig, men det är väl inte den klassiska hotell frukosten man är van vid.
Jag läste på menyn som fanns i restaurangen (som var stängd under min vistelse) och där verkade det finnas bra mat! Kanske lite dyr men bra mat.
Om inte annat så har hotellet en egen ingång in i shoppingcentret och där finns allt man kan behöva.
Parkering finns det mängder av, vi hade 2st bilar varav en var en större skåpbil, men det var inga bekymmer.

Rekommenderar detta! Ligger bra till, kanske inte det roligaste hotellet, men praktiskt! Och fin utsikt om man får bo i tornet.

Datum för vistelsen: april 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack bjornhast
GoodMorningHalmstad, Guest Relations Manager på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2020

Hej,

Tack för din fina recension. Vi uppskattar feedback och jobbar ständigt på att förbättra vår service.

Välkommen åter!

Vänliga hälsningar,