Omdömet skrevs 5 juli 2018

Ett jättebra hotell att lita på! Kanske i överkant prismässigt, men det var ju storhelg! God och riklig frukost med trevlig och hjälpsam personal. Rummen var nyrenoverade, välstädade och det var mycket tyst på natten.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack svantebjorn
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2018

Hej!

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser av vårt hotell här på TripAdvisor!

Vad glada vi blir att se att din vistelse hos oss var så bra. Vi önskar dig en fortsatt härlig helg och vi hoppas på att få träffa dig snart igen!

Omdömet skrevs 2 juli 2018

Ett helt vanligt hotell där en får vad en betalar för.
Bra prisklass
Bra säng
Fräscht rum
Bra städat
Dåligt utbud på frukostbuffén.
Lyhört om grannrummen partajar
Personalen var trevlig och tillmötesgående

Kommer säkert boka det igen om jag ska till Halmstad.

• Bodde här: juni 2018, reste ensam
Tack zuperzara2018
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2018

Hej!

Tack för ditt omdöme av vårt hotell här på TripAdvisor! Vad kul att se att du trivdes bra hos oss och att vi i personalen gjorde bra ifrån oss. Viktigast av allt för oss är ju ni - våra gäster - så vi hoppas att vi får chansen att träffa dig igen.

Ha en fortsatt trevlig sommar och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 juni 2018

Prisvärt. Utmärkt restaurang och bra frukost. Tillmötesgående personal. Rent och fräscht rum. Saknade endast en avlastningsplats vid sängen, ett nattduksbord eller hylla för fjärrkontrollen och vattenflaskan.

• Bodde här: juni 2018, reste ensam
Tack niclasvarmland
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej!

Stort tack för att du delar med dig av dina fina upplevelser av vårt hotell - vi blir glada att se att våra gäster trivs så bra hos oss. Jag meddelar ansvarig att en avlastningsplats vid sängen vore bra att ha - tack för tipset!

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och hoppas på att få välkomna dig snart igen!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 16 maj 2018

Bra läge, bra pris o trevligt. Fick ett nyrenoverat rum. Allt var bra utom luftkvalitet. Klimatanläggningen fungerade trots det torr luft. Kanske kan det bero på mattan och eller att det inte går att öppna fönster

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack kjellgustafsson555
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2018

Hej Kjell!

Tack för ditt omdöme av vårt hotell här på TripAdvisor! Det är alltid roligt att se att våra gäster har trivts bra hos oss och vi försöker göra allt för att göra er nöjda. Tack för att du meddelar oss om luftkvalitén på ditt rum, vi kommer att titta på det omgående.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Good Morning Halmstad!

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Det lilla extra som blev det stora extra pga personal med service känsla...Tack
Nära till det nya köpcentrat Hallarna med trevliga och en del unika butiker. Allt under ett tak. Hotellet under ombyggnad men som inte märktes. Bra frukost dock utan pannkakor, man blir aldrig för gammal för pannkakor.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack elisabethd961
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Hej Elisabeth!
Stort tack för ditt omdöme av vårt hotell här på TripAdvisor! Vad roligt att se att ni trivdes så bra hos oss - och att ni fick njuta av Melodifestivalen i Oasen :) Vi hoppas att ni hälsar på oss snart igen. Ha en kanonfin tisdag!