• Frukost ingår
Best Western Plus Grand Hotel(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
ScandicHotels.com
  • Fri parkering
Hotell Hovgård(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Fri parkering
TripAdvisor
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Prisvärt. Utmärkt restaurang och bra frukost. Tillmötesgående personal. Rent och fräscht rum. Saknade endast en avlastningsplats vid sängen, ett nattduksbord eller hylla för fjärrkontrollen och vattenflaskan.

• Bodde här: juni 2018, reste ensam
Tack niclasvarmland
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej!

Stort tack för att du delar med dig av dina fina upplevelser av vårt hotell - vi blir glada att se att våra gäster trivs så bra hos oss. Jag meddelar ansvarig att en avlastningsplats vid sängen vore bra att ha - tack för tipset!

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och hoppas på att få välkomna dig snart igen!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 16 maj 2018

Bra läge, bra pris o trevligt. Fick ett nyrenoverat rum. Allt var bra utom luftkvalitet. Klimatanläggningen fungerade trots det torr luft. Kanske kan det bero på mattan och eller att det inte går att öppna fönster

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack kjellgustafsson555
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2018

Hej Kjell!

Tack för ditt omdöme av vårt hotell här på TripAdvisor! Det är alltid roligt att se att våra gäster har trivts bra hos oss och vi försöker göra allt för att göra er nöjda. Tack för att du meddelar oss om luftkvalitén på ditt rum, vi kommer att titta på det omgående.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Good Morning Halmstad!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Det lilla extra som blev det stora extra pga personal med service känsla...Tack
Nära till det nya köpcentrat Hallarna med trevliga och en del unika butiker. Allt under ett tak. Hotellet under ombyggnad men som inte märktes. Bra frukost dock utan pannkakor, man blir aldrig för gammal för pannkakor.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack elisabethd961
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Hej Elisabeth!
Stort tack för ditt omdöme av vårt hotell här på TripAdvisor! Vad roligt att se att ni trivdes så bra hos oss - och att ni fick njuta av Melodifestivalen i Oasen :) Vi hoppas att ni hälsar på oss snart igen. Ha en kanonfin tisdag!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Personalen var trevliga och snälla, hjälpte oss med det vi behövde. Tv var under all kritik men det ska komma nya och det är inte därför man reser. Lite långt utanför stan för min smak. Men mycket prisvärt.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack joakimn2018
Sarah K, Guest Relations Manager på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Hej,

Vi uppskattar att du skrivit till oss angående din vistelse.
Vi är stolta över att ha ett riktigt supergäng här på hotellet, och blir extra glada när våra gäster tar sig tiden att skriva om det. Jag ska dela det med resten av personalen.
Vi är ledsna att höra att rummet inte mötte dina förväntningar. Vi håller just nu på att renovera flera av våra 111 rum för att kunna erbjuda er gäster en bättre upplevelse.
Vi kommer få helt ny inredning och sängar men framförallt nya TV apparater med fler TV kanaler. Även badrummen kommer få ett ansiktslyft.
Vi hoppas att ni snart kommer tillbaka till oss så vi får chansen att visa oss från vår bästa sida.
Välkommen åter.
Sarah Koerffer Seward, Guest Services

Omdömet skrevs 30 december 2017

Ok men inte mer. Ganska föråldrat hotell och trånga familjerum. Dock håller dom på att renovera hela hotellet men skulle vara färdigt i slutet på 2018. Priset var inte representativt för hotellets standard

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack stephenaa2017

Hej,

Först och främst vill vi framföra ett tack att du skrivit ner några synpunkter om din vistelse hos oss.
Först och främst beklagar jag att upplevelsen inte blev som ni tänkt er. Under den pågående renoveringen kommer rummen få sig en rejäl makeover med nya sängar, inredning och TV.
Renoveringen av rummen har vi beräknat färdigt till maj, sen kommer vi fortsätta med utbyggnad av flera rum och ny lobby och restaurang resten av året.
Välkommen tillbaka så att vi kan visa hur bra vi kan vara.
Sarah Koerffer Seward, Guest Services