“Prisvärt och fräscht”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Rankad som nummer 6 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs november 26 2016

Hotellet ligger lättillgängligt vid E6 med gott om parkering. Fräscha rum och en mycket trevlig personal som var intresserade av sina gäster. Frukosten var inte topp of the line men helt tillräcklig och gott väl i nivå med vad man kunde förvänta sig.

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Kalson
GoodMorningHalmstad, Receptionist på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade november 27 2016

Hej!
Tack för ditt omdöme om vårt hotell! Vi tar det till oss och hoppas frukosten är över förväntan nästa gång du besöker oss!

Vänliga hälsningar,
Amera på Good Morning Halmstad

Det finns nyare omdömen om Good Morning Halmstad
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs november 17 2016

Allt var mycket bra
Vänligt bemötande av all Personal
Min Fru tyckte var mycket bra placering med ett stort Köpcentrum o större skall det bli
tydligen utan att behöva åka eller gå ut.
Bra Husmans Kost som serverades i Resturangen

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Göran C
GoodMorningHalmstad, Reception på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade november 19 2016

Hej
Tack för ert omdöme, va roligt att höra att ni trivdes med er vistelse här hos oss. Trevlig helg!

Omdömet skrevs november 14 2016

Totalt sett väldigt Nöjd med min vistelse på 11 våningen med strålande utsikt över Halmstad , frukosten god som vid förra få besöket och lugnt läge på lagom avstånd från stan. Bekväma uppehållsrum nära recceptionen.

• Bodde här: November 2016, reste ensam
Tack tomase409
GoodMorningHalmstad, Reception på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade november 16 2016

Hej!
Tack för ert omdöme. Vad roligt att höra att ni trivdes med er vistelse hos oss. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre så er åsikt är väldigt viktig.
Ha en fortsatt trevlig vecka.

Omdömet skrevs november 1 2016

Vi är nöjda. En musikkanal på teven hade varit trevligt på kvällskvisten.
Frukosten var god endast juicen var lite för mycket utspädd men sånt händer ibland.
lite uppfräsning av det runda fönstret i duschen skulle inte skada, har rostat.

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack janjY7384AH
GoodMorningHalmstad, Reception på Good Morning Halmstad, svarade på det här omdömetSvarade november 3 2016

Hej
Tack för ert omdöme. Vad roligt att ni var nöjda mer er vistelse hos oss. Till vintern börjar renoveringen av hotellet, då kommer alla rummen få sig en ordentlig uppfräschning och i samband med detta byter vi och utökar vårt tv utbud. Så er nästa vistelse här blir förhoppningsvis ännu bättre.
Trevlig Helg

Omdömet skrevs oktober 31 2016

Helt OK hotell med hyfsat bra frukostbuffé. Ligger i ett köpcentrum utanför stan, så inget för den som vill göra en utekväll. Bojkottar fortsättningsvis detta hotell, eftersom de inte accepterade kontant betalning!

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Göran F

Hej
Tack för ert omdöme. Vi tar det till oss och uppskattar din feedback. Vi har ingen kontanthantering på kvällen både för våran och gästernas säkerhet, tack för din förståelse.
Vänliga hälsingar Janni
Good Morning Halmstad

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
3.1 km bort
First Hotel Mårtenson
Nr 4 av 12 i Halmstad
459 omdömen
Visa priser

Besökt Good Morning Halmstad? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Good Morning Halmstad

Adress: Prästvägen 1, Halmstad 302 63, Sverige (Tidigare Quality Hotel Halmstad)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 6 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 828 kr - 1 234 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Good Morning Halmstad 3*
Antal rum: 111
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Good Morning Halmstad. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Quality Inn Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?