“bra men inget extra”
Omdöme om Restaurang Salt

Restaurang Salt
Rankad som nr 20 av 188 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 23 juli 2018

har vatt här många år i rad nu
alltid lika trevligt
fin miljö och bra service
men menyn är nästan den samma som den alltid har varigt
skulle behövas byta ut lite så man är sugen att gå dit nån mer gg under sommaren
men nu känns de som man ätit sig igenom allt under åren

maten är god och vällagad men inget wow

Tack Martina t

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen under vår vistelse på hotell Tylösand då vi blivit rekommenderade att besöka den. Supertrevlig personal som kom med tips till oss med beslutsångest för både fördrink, huvudrätt och efterrätt, vilket vi blev väldigt nöjda med! Väldigt god mat och spännande drinkar!
Det var en väldigt mysig kväll med en superfin solnedgång precis utanför!

Tack JonnaBj
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig fisk restaurang som vi måste rekommendera. Personalen proffsig och trevliga viner att köpa. Fem stjärnor från oss från Harrys Jönköping. Therese tog hand om oss ❤️❤️❤️❤️❤️

Tack Jon E
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

En favoritkrog som jag har besökt under flera år. Frugans strömming var riktigt bra, min förrätt västkustskagen var lite tråkig?och för kall. Årets huvud och paradrätt fiskgryta var magisk. Efter man har avnjutit måltiden rekommenderas att man bäddar in sig i filtar på terassen med en god irish coffe..

Tack Anders H
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Förstklassigt ställe med ruggigt bra mat, klanderfritt levererad under uppsluppen service till en magnifik utsikt nere vid havet.

Tack Njutarens

Resenärer som tittade på Restaurang Salt tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Restaurang Salt? Berätta vad du tyckte!