Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com141 US$
CheapTickets141 US$
Orbitz.com141 US$
Travelocity141 US$
Tripadvisor141 US$

Bra camping fint och rent och det kommer bra med vatten ur duschen och trevlig personal ett minus man behöver inte klippa gräset kl 8 på en söndags morgon man lär väl sig.
Disken tar lite tid bara en i rummen

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Mauritz66
Omdömet skrevs 7 april 2021

mkt bra läge och service. Fint lekplats för barn. Smidigt in och utcheckning. Det finns även minigolf och restaurang. Mkt nära till stads centrum.Nära till stranden.Stugorna små men bekväma med allt man behöver.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack jarlaw
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Campingen har ett fantastiskt läge med en kort promenad ner till fin strand. Men campingstugan vi hyrde var i mycket dåligt skick. Bilderna vid bokning visade ett nykaklat badrum, det vi fick var ett smutsigt och ostädat badrum med möglig och söndrig plastmatta. Kvarglömda strumpor och kiss på ringen. Stugan i övrigt var väldigt nergången och sliten. Personal som som för att städa verkade inte ha utbildning utan torkade toalettgolvet först, därefter i köket/rummet med samma trasa utan att ens skölja den. Hade behövt en uppfräschning. Våra två vänfamiljer fick inte heller någon stugan med renoverat badrum. Stugans läge var bra i ett lugnt område uppe vid butiken. Bistron hade mer att önska, priser som ”lyxpizzor” men smakade mer som microvärmda pizzor. Ingen personal som torkade borden utan det fick vi göra själv med våra medhavda våtservetter. Campingtoaletterna även de smutsiga. Står skrivet på campingen att de möter upp de ökade hygienkrav som finns nu i Corona-tider, då undrar man hur det är i vanliga fall.
Unga tjejer och killar i receptionen, trevliga och gjorde vad de kunde för att gottgöra. Blir nog inte fler besök här i denna regin. Synd, för campingen har ett guldläge och förutsättningar att bli toppenfin!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Lill76
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Precis som alla skriver var det skräpigt och dåligt städat. Mitt i Corona ska man väl städa flera gånger. Vi anmälde till kommunen att stänga ned hela anläggningen som samhällsfarlig.

Inget vatten i duscharna
Skräp överalt

Vi sa till första dagen, andra dagen att det låg 2 par kalsonger, halvtält och flaskor på vår plats. De låg kvar när vi åkte.

Att man gått ned sig så med detta läge är som titeln skriver en katastrof.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kristian S
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Alla plus får denna camping för dess läge.underbar omgivning. Dock drar övrigt ner. Tyvärr var Bistron bland det sämsta jag varit med om. Pizzan var så äcklig att den hamnar på bottenplats delat med djupfryst från Ica. Trevlig personal men de var allt för få.
+ njut av stränderna
- i synnerhet bistron