Omdömet skrevs 26 juli 2020

Det sämsta jag någonsin upplevt vad gäller skötsel av servicebyggnader, återvinningsstation, allmän städning mm. Gick man ini receptionen var det en lång kö med folk som klagade och ville ha pengarna tillbaks av olika anledningar.

Tack staffanmorud
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Rekommenderar ingen att åka till First camp Tylösand. Trodde det var en familjecamping och inget festområde. Det låg glassplitter på vägarna till platsen, sopor utslängda överallt. Ofräscha hygienutrymmen. Vilseledande information om området där det stod att det var trevligt och aktivt, det var rena rama svinstian. De lever verkligen inte upp till kategorien premium som skall tillhöra de bästa destinationerna.

Tack 748malinc
Omdömet skrevs 24 juli 2020

First camp var bättre förr.
Som tidigare gäster har skrivit instämmer jag fullt ut. Vi drabbades oxå av att köket var stängt en bit över 8.
Handlar det om att corona härjar och att personalen inte hinner så är det uppenbarligen för mycket gäster.
vi kom till åsa camping som hade koll på sopor toaletter istället

Tack 685carinaj
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Ingen städning, trasiga toaletter, inget vatten i duscharna, sopberg överallt. Ingen av personalen som lyssnar. Butiken stängd. Fiskmåsar som invaderade alla sopor som ej plockades upp. Duscharna var så äckliga så vi duschade inte på en hel vecka.

Tack asaparner
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Vi bokade tältplats för 3 nätter men lämnade efter 2 och vi var inte ensamma om att avbryta vistelsen tidigare än planerat. Det stod familjer med gråtande barn i kön till receptionen som framförde sina klagomål till den underbemannade personalen.
Fullpackat med fulla skrikande och sjungande ungdomar från morgon till kväll. Några aggressiva, med ölburk i handen. I stugorna stod ungdomarna på stolarna på sina uteplatser, sjöng och skrek från tidig eftermiddag. Familjer berättade om ungdomsgäng om upp till 60 personer som stod utanför deras husvagnar och skrev fram till 04 på morgonen.
Runt soptunnor låg skräp utspritt med pizzakartonger, krossade spritflaskor och ölburkar som inte städades upp förrän vi uppmanar personalen två gånger. Vid samma plats gick barn barfota för att fylla på sina vattenflaskor.
Platschefen sökte upp oss och gav oss en ”gratis natt” på annan camping att nyttja men den här campingen besöker vi aldrig igen.
Stranden och omgivningarna är magiska så väldigt tråkigt att campingen tyvärr inte är att rekommendera. First Camps försök att kombinera ungdom / familje camping misslyckas tyvärr totalt. Hoppas att det tas ett grepp om problemet och att First Camp bestämmer huruvida de ska erbjuda en festplats eller en semestercamping. Och vara ärliga med sina gäster kring vad som kan förväntas.

Tack johannalindfors