“Alltid ett nöje”
Omdöme om Tillsammans

Tillsammans
Rankad som nr 11 av 190 Restauranger i Halmstad
Kök: Europeiskt
Beskrivning: Vi är en glädjefylld restaurang där kärlek & service står i fokus! Vi älskar vårt jobb och hoppas att ni också kommer älska att vara hos oss. Vi öppnade 2010 och var då 21 år gamla å visste inte mycket om livet förutom att vi ville sprida kärlek med mat och dryck i centrum. Nu har vi utvecklats och hittat ett sätt att få kajen att blomma varje sommar, med ett nytt tema och oändligt med livemusik. Hopps vi ses!
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

God varierande mat. Alltid blivit nöjd. Lite annorlunda, supergott! Bra servis. Härlig miljö att vistas i. Synd att man inte kan boka bord.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Etel V

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Tre mycket undergräddade pizzor levererades. Dom var knappt missfärgade i botten. Nice plats dock men skippa pizzan.

Tack Svedemo
Omdömet skrevs 26 juli 2018

Åt lunch här, jättetrevlig personal, snabb service.

Tog den panerade torsken, både fisk, potatis, sallad och aioli var suveränt.
Aningen dyrt för att vara en lunch men på grund av smak, service och trevlig plats att sitta på var det värt.

Tack josefinn551
Omdömet skrevs 23 juli 2018

Vi fick vänta på plats på resturangen vilket jag tycker är ok.
vi var 3 personer som blev tilldelade ett kaffebord där vi knappt fick plats med charklådan, 3 småtallrikar och 3 glas. Efter en del snack så fick vi till slut ett annat bord där vi kunde sitta ordentligt.
Sedan vi fick vi vänta på våra fish and chips över en timme medan andra som kom efter oss fick sin mat, även då fish and chips. Efter att ha frågat efter maten 3 gånger så dök den upp.
Fisken var knappt ljummen och chipsen som var stekt potatis var som gummi. Gaffeln gick knappt genom.
Nu vart vi tyvärr vrålhungriga så vi ville inte vänta mer på maten så vi åt upp.
När vi sedan skulle betala så fick vi frågan när nota kom om vi kunde se så att den stämde?!?.
Min fru tog med några potatisar som våra hundar skulle få och även dom tuggade länge på dom.
På det hela så förstörde detta vår kväll ute under vårt besök i Halmstad.
Vi kommer inte att besöka detta ställe igen.

3  Tack Thomas S
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe att sitta på med utsikt över Nissan. Det kan vara värt att betala för. Jag drack en Kombucha med flädersmak och åt en väldigt god, röd sallad med rödbetor och fetaost. Rekommenderas!

Tack Viveca H

Resenärer som tittade på Tillsammans tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Tillsammans? Berätta vad du tyckte!