“En Cesar sallad i solen!”
Omdöme om Mitt i LILLA TORG

Mitt i LILLA TORG
Rankad som nr 128 av 170 Restauranger i Halmstad
Kök: Grill
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

En Cesar sallad i solen!
En till bira på bordet och plötsligt känns det som semester! Sämre kan man ha det!

Datum för besöket: juli 2020
Tack mixconsulting

Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

God mat men URUSEL service, otrevlig personal och tråkigt bemötande. Stressande, odiskade glas, suckar... Allmänt tråkigt!

Datum för besöket: juli 2016
Tack fridao724
Omdömet skrevs 23 september 2015

Trångt, trevligt och mysigt inne. Fantastisk utegård. Bra och personlig service och riktigt god lunchmat!

Datum för besöket: september 2015
1  Tack asaelof
Omdömet skrevs 15 augusti 2015 från mobil enhet

Beställde högrevsburgare och den smakade inte bra. Kändes som att den varit fryst. Smakade verkligen inte bra. Brödet indränkt med dressing så det blev svampigt.
Nej. Det blir nog inga fler besök där.

Datum för besöket: augusti 2015
1  Tack 149kristinaf
Omdömet skrevs 30 juli 2015

Urusel service, inga leenden eller fråga om vi vill bbeställa. Tillhör att när man tar bort tomma glas frågar man om vi vill ha mer.
maten är okej, 119kr för hamburgare och vin på happy hour, ingen smaksensation hade varit väldigt besviken om man betslat fullpris

Datum för besöket: juli 2015
1  Tack mariasH8040BH

Resenärer som tittade på Mitt i LILLA TORG tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Mitt i LILLA TORG? Berätta vad du tyckte!