Höjdpunkter från omdömen
Halmstads Copacabana

Det är egentligen flera stränder som ligger efter varandra, där Tylösand historiskt varit för de ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
Thomas H
Halmstad, Sverige
Vilka vyer

Här snackar vi om strand, så långt ögat når så ser du sandstrand, sommartid så är denna välbesökt ... läs mer

Omdömet skrevs 11 maj 2019
balbin100
Olofström, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 342 omdömen

Omdömet skrevs 23 november 2018 från mobil enhet

Lite för kallt för bad i november men vackert och uppfriskande att promenera längs stranden! Mängder av snäckskal uppblåsta på stranden.

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack Anna F
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Fin sandstrand och lagom djup vatten för vuxna och barn som vill simma. Finns badvakter, toalett och kiosk vid stranden.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Martina S
Omdömet skrevs 26 oktober 2018 från mobil enhet

Långt stranden med fin strand . Ren och naturligt hade otur med värden annars perfekt på sen höst om det fint ute. Ha vindtäta kläder med dig

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack hoseinn154
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastisk strand så härlig magisk plats i Sverige solparadis på sommaren och varför inte gå 4 km längst stranden på hösten. Vackert med snäckor längst stranDEN.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack Hannah-Leena A
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Tylösand är Tylösand! Vad säger man, härlig strand! Vackert, fin sand. Alla faciliteter finns, badvakter som går sina rundor, närhet till glass, caféer, barer, restauranger. Hotellet med fina fotoutställningar.
En klassiker!

Datum för upplevelsen: augusti 2018