“Toppen”

Restaurang Norre Port
Rankad som nr 150 av 185 Restauranger i Halmstad
Kök: Svenskt

Trevlig personal och god mat! En åt fisk och en burgare och vi var båda nöjda!
Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Esmiso

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi rekommenderara restaurangen! Vi fick både god mat och trevligt bemötande med god service. Lugn och trevlig miljö med fin utsikt över Norreporten inte att förglömma.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack A1077KNeval
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Super god mat och bra service. Fick ej vänta länge på maten efter ha beställt. Trevlig personal. Hundvänlig fick ha med hundarna på uteserveringen. Jag åt Rödspätta och mannen snitzel och vi båda var super nöjda. Jätte gott, rekommenderar varmt

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Roasa
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Ångrar att vi valde denna restaurang, dålig service och dålig mat. Hade vart bättre att gå till mc Donalds. Sa till personalen att vi väntat 1,5 h på friterade pommes och sallad men fick bara ett otrevligt svar tillbaka och ingen kompensation. Kommer aldrig komma tillbaka

Datum för besöket: juli 2021
Tack juliafL5732UF
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Maten kom en och en halvtimme efter beställning och när detta påpekades blev servitrisen otrevlig. Maten var som sibylla på en tallrik.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Global12914344773

Resenärer som tittade på Restaurang Norre Port tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Restaurang Norre Port? Berätta vad du tyckte!