“Bästa indiska”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Supergod indisk mat. Vällagad. Trevlig personal. Snabb service. Ligger lite gömd på sidogata. Väl värt ett besök. Har aldrig blivit besviken där.

Tack Annika68

Omdömet skrevs 13 juli 2018

Gillar indisk mat och har ätit på ett otal restauranger i England och i Sverige och anser därmed att jag har en viss erfarenhet av vad som är bra och mindre bra. Beställde ikväll take away bestående av vindaloo chicken och butter chicken och måste säga att det var det sämsta familjen ätit på länge. Vindaloo bestod av en sörja där man lagt i 4 st torra kycklingbitar. Starkt men ingen smak. Samma för butter chicken. Ingen textur av några andra ingredisenser i plastlådorna utan kändes som om resturangen har olika såser där man lägger i olika köttbitar beroende på vad kunden vill ha. Nästan 400 kr för tre rätter och lite bröd av mkt låg kvalitet. Rekommenderas inte...

Tack BengtN113
251ravi, Informationsansvarig på Indian Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2018

Nr 4 av 143 Restauranger i Halmstad.........................................

Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min sambo var här och åt med ett annat par en kall höstkväll. Det är en väldigt mysig restaurang med trevlig personal och fantastiskt god man som jag starkt kan rekommendera. Själv provade jag windaloo och blev väldigt nöjd. Det är väl tilltagna måltider så man behöver inte vara orolig gör att vara hungrig när man går därifrån!

Tack David K
Omdömet skrevs 24 juni 2018

Provade en Madras med lite sting i, mycket god med rätt hetta. lugnt och avslappnande atmosfär. Trevlig och bra personal.

Tack Stefan S
Omdömet skrevs 8 april 2018

Åt middag här i mars, lite folk men väldigt god och vällagad mat. Snabb och vaken personal som direkt uppfattade när man ville få kontakt.

Tack Nallen1962

Resenärer som tittade på Indian Kitchen tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Kitchen? Berätta vad du tyckte!