“Otroligt god sushi!”
Omdöme om Restaurang Takenaka

Restaurang Takenaka
Rankad som nr 2 av 188 Restauranger i Halmstad
Kök: Japanskt
Beskrivning: Äkta japansk sushi i hjärtat av Halmstad. Ägs och drivs av Yasuo & Kajsa Takenaka sedan 2004. På sommaren är vår lilla innergård öppen och på övervåningen serveras avsmakningsmenyer till förbokade grupper.
Omdömet skrevs 24 augusti 2018

Sushin är gudomlig! Servicen är i toppklass, alla smaker sitter där de ska. Trevlig miljö, speciellt på innergården. Toppklass på sushi i Halmstad!

Tack AnnkaJ
Takenakakajsa, Ägare på Restaurang Takenaka, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018

Hej!!

Och tack för dina fina ord!

Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Har inget att klaga på denna sushi-resturang. Tog soppa och sjögräs till förrätt, båda enormt goda Blandtallriken (kocken val) fick jag tillagad efter önskemål då jag inte ville ha wasabi på bitarna. Och kunde välja fritt mina speciella bitar och resten valde de ut. Allt smakade gudomligt och bitarna smälte i munnen. Litet ställe med en minimal bakgård där man kan sitta "ute" Trevlig personal

Tack Carina M
Takenakakajsa, Ägare på Restaurang Takenaka, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2018

Hej Carina,

Tack för din fina recension, vad härligt att höra!

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Jag och döttrarna delade en 30 bitars sushi och det var rörande överens om att det var den godaste sushin vi någonsin ätit. Kan verkligen rekommenderas.

Tack Viktoria H

Tack Viktoria, för den sina recensionen, vad roligt att ni alla tyckte om vår sushi!!

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Toppbetyg för både sushi och currygrytan på högrev. Riktigt kryddig och mör. Snabb o trevlig service utan krusiduller. Enkelt o bra!

Tack Christer I

Hej Christer!

Vad roligt att höra att du gillade både den japanska curryn och vår sushi! ;-)

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Nästan 200 km att åka enkel väg, men ...
Helt fantastisk mat, den bästa japanska maten jag någonsin ätit i Sverige ..
Supertrevlig atmosfär, personal.
När man vill äta god, RIKTIG, japansk mat, då är det att slänga sej i bilen och dra till restaurang Takenaka i Halmstad

Tack sonny172
Takenakakajsa, Ägare på Restaurang Takenaka, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2018

Tackar och bugar, vi blir så otroligt tacksamma och glada när vi får så här fina recensioner!
Det värmer hjärtat på en sushikock som är långt hemifrån.

Resenärer som tittade på Restaurang Takenaka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Restaurang Takenaka? Berätta vad du tyckte!