“Positivt överraskade ”
Omdöme om Restaurang Takenaka

Restaurang Takenaka
Rankad som nr 1 av 181 Restauranger i Halmstad
Kök: Japanskt
Beskrivning: Mycket omtanke & kärlek - Vi serverar mat som har fått mycket omtanke, kärlek och där vi oftast lagt ner mycket tid för att få fram just de smakerna vi är ute efter. Enkla, rena, traditionella japanska smaker. Inget som är för komplicerat och invecklat, oftast är den vanliga maten, den som är mest populär i Japan också mest populär hos oss. Det händer att vi blandar in lite svenska smaker och råvaror som vanligtvis inte används i det japanska köket – vi vill ju såklart gärna använda oss av lokala produkter i den mån det är möjligt. Varmt välkomna till oss! /Yasuo & Kajsa
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med otrolig god sushi! Kan verkligen rekommendera! Har alltid varit bra kvalitet på maten.

Datum för besöket: april 2017
Tack Odessa96
Takenakakajsa, Ägare på Restaurang Takenaka, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2017

Tack för det fina omdömet !!

/Kajsa & Yasuo

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Mkt bra sushi.. de som jobbar där e trevliga och hjälpsamma. Ett ställe jag brukar och besöka när jag e i halmstad.

Dom lever upp till sitt rykte; En bra sushi resturang.

Är värt ett besök... så tveka inte.

Datum för besöket: juni 2017
Tack robert332015
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Bästa sushin. Lite dyrare kanske. Trevliga ägare. Känner igen sina kunder. Bra läge på en tvärgata centralt.

Datum för besöket: juni 2017
Tack jasmin r
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Fantastisk sushi! Fint och fräscht i restaurangen och paret som äger den är väldigt tillmötesgående och kunniga!

Datum för besöket: maj 2017
Tack annicka0
Takenakakajsa, Ägare på Restaurang Takenaka, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Tack! Vilket fint omdöme - det värmer

Med vänlig hälsning,
Kajsa & Yasuo Takenaka

Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Helt okej sushi, tillhör de bättre i stan. Men föredrar varmrätterna. Ett minus för tillgängligheten och det generellt höga priset. Rekommenderar beef Takenaka och Bento. Är inte helfrälst i alla rullarna men sammantaget ändå en stabil trea.

Datum för besöket: februari 2017
Tack joelorap118

Resenärer som tittade på Restaurang Takenaka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Restaurang Takenaka? Berätta vad du tyckte!