“Utmärkt”
Omdöme om Punch

Punch
Rankad som nr 94 av 172 Restauranger i Halmstad

Restaurang Punch är bra och har alltid varit bra. God och vällagad mat och en riktigt bra service. Bara att sitta på verandan och ta något gott att dricka, är ett nöje... Har man myror i benen, kan man alltid ta en runda på den fina minigolfbanan. Fotot är från den 13 maj 2020, restaurangen hade då ännu ej öppnat, så första besöket detta år blev i juli.

Tack BobboStengard

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Middagen 2 av 3 rätter var super goda. Framför allt oxfilén. Bland det bästa jag ätit. Men sen tar det stopp. Personalen är ung o omotiverad. Ser ej vad som sker runt om eller vem som väntat. När vi skulle beställa efterrätt så var en av 3 slut. Hur är det ens möjligt? Somnar o fullt med gäster ska man inte ha preppat bättre? Beställer då in 2 creme brule väntar i över 30 min + på dem. Ingen som kommer till vårt bord. Till slut går jag in och ber om notan o avbeställer desserten. Så besvikna gäster som lämnade.

Tack annarE8281JG
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Bästa matupplevelsen på länge jag åt oxfilén och den var helt perfekt tillagad, potatisen var perfekt smaksatt. Magisk atmosfär verkligen ett ställe att rekommendera ❤️

Tack alexandrabO5255JU
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Personalen var inga muntergökar precis. Kändes som dom verkligen inte gillade sitt jobb. Men maten. Åt en chèvre pizza. Den var gudomligt god. Sambon åt hamburgare och den var också jättegod! Maten rekommenderar jag. Dock inte jättetrevlig miljö att sitta i. Att det är coronatider verkade personalen inte heller bry sig om. Smockat med folk och tätt mellan bord och stolar ...

1  Tack Semesterfirarenn
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Detta är en av de sämre restaurangbesöken jag varit med om. Besöket börjar med jätte dåliga mojitos, det smakade vatten. Middagen börjar med en otrevlig personal som spiller rödvin så att min vän fick rödvin på sin vita cashimeretröja. Tre i sällskapet beställde koreansk biffsallad som saknade sås, vi kommenterade detta och fick då svaret att såsen tagit slut när de tillagade vår mat vi fick ingen kompensation med någon annan sås. Koriandern saknades även till salladen. En annan i sällskapet beställde in den vegetariska biffen som inte ens gick att äta, det smakade torr trasa och aiolin saknades. Personalen gav noll respons när vi kommenterade allt eller bad inte om ursäkt. Bland det värsta jag varit med om.
Nonchalant service, bordet fick vi försent och när vi bad om salt så fick vi in tre saltkar med kommentaren ”någon kanske funkar”.
Pizzan var ändå god.
Smådetaljer jag glömde - vi fick endast 3/6 vattenglas och fick be om det senare.
Hovmästaren sa till oss att beställa drinkar i baren när vi inväntade bordet men vi blev sedan nekade att beställa pga Corona. Hovmästaren fick sedan komma och förklara för bartendern att det var okej att beställa innan vi satte oss i loungedelen.

Tack Maddelejn

Resenärer som tittade på Punch tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Punch? Berätta vad du tyckte!