“Utmärkt!”
Omdöme om World of Riccardo

World of Riccardo
Rankad som nr 1 av 2 Smått och gott i Halmstad
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hög mysfaktor och god antipasti med bra priser och trevlig personal. Vi kommer absolut att komma tillbaka!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Tinna L

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Riccardos glass är den bästa jag ätit någonsin.
Det är svårt att hitta någon bättre.
Mycket att välja på.
Finns även lite att äta.
Mycket trevlig miljö och kanonservice av personalen.
Ett måste för glassälskaren och väl värt ett besök om Du besöker Halmstad.

Datum för besöket: mars 2018
Tack emmijanne
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Ren och skär njutning! Om jag bara fick äta en onyttig sak väljer jag glass. Älskar glass och försöker prova så många ställen som möjligt. Riccardos är favoriten alla kategorier. Len, krämig och smakrik. Den smakar äkta bara. Årets vinnare i sommarglass 2017 (enligt mig)

Datum för besöket: juli 2017
Tack enlundabo
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Det är här den godaste italienska glassen som jag ätit i mitt liv finns. Kan rekommendera hasselnöt och cookie de är fantastiska smaker!

Datum för besöket: juli 2017
Tack jennija
Omdömet skrevs 4 mars 2018

125:- för en ordinär spagetti bolognese är dyrt, finns även varma mackor, sallader och soppa men det är inte för maten man åker ut mot Tylösand utan för fina gångstigar i omgivningarna och den fantastiska hemgjorda italienska glassen

Datum för besöket: februari 2018
Tack Bertil M

Resenärer som tittade på World of Riccardo tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt World of Riccardo? Berätta vad du tyckte!