“Fräscht”

Spis & Deli Halmstad
Rankad som nr 26 av 191 Restauranger i Halmstad
Kök: Modernt, Hälsokost
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Mycket fräsch och nyttig mat med mycket grönsaker. Härlig meny och miljö i restaurangen. Rekommenderas om man vill äta lätt och nyttigt

Datum för besöket: november 2017
Tack mariasH8040BH

Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Modern restaurang med de senaste inom ”god o hälsosam” mat o fika, gott o trevlig atmosfär. Finns något för alla! Perfekt om man vill ha något lite mer hälsosamt

Datum för besöket: december 2017
Tack Clara S
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Missade deras lunch. Bestämde oss för hamburgare, en vegetarisk och en med vilt kött.
Maten kom snabbt till bordet. Vi fick rikligt med sallad till våra burgare. Gott bröd var det till hamburgaren också.
Ligger vid Lilla torget i Halmstad kanske lite bökigt att hitta parkering där. Kommer säkert hit igen

Datum för besöket: oktober 2017
Tack ztam
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Maten är ok men för liten vegetarisk portion. Saknar något mer protein som kikärter, något ris etc.
Helt galet att servera vatten och kaffe i engångsmuggar! Gör om, gör rätt.
Är inte i närheten av t.ex Andrum i Göteborg som är en vegetarisk favorit. Lågt värde för pengen det kostar på Spis & Deli.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Krister77
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Det fanns gott om alternativ som var vegetariska och det vi åt var riktigt gott. Mysig miljö, rent och frächt och trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Lina Å

Resenärer som tittade på Spis & Deli Halmstad tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Spis & Deli Halmstad? Berätta vad du tyckte!