Omdömet skrevs 26 juli 2020

Personalen i receptionen var fantastisk. Rummet var rymligt och fräscht och vi sov gott i sköna sängar. Det skulle finnas flera restauranger men informationen om vilka som var öppna och när var obefintlig. Det gick inte att få en kopp kaffe och en macka utan det som erbjöds var lagad mat.

Det var oroväckande mycket människor i lokalerna. Det räcker inte att ställa fram handsprit och uppmana folk att hålla avstånd om man ändå insisterar på att fylla hotellets alla rum.

Tack Berit60
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Något besvikna var vi på valutan för det man betalar för då vi hade 3-4 spindlar och nät i taket på rummet, en silverfisk på golvet vilket man inte borde ha. Även konstigt system att vi som betalar mycket för boende till och med fick vänta längre än folk som kom utifrån för att komma in på loungen(då blir man ändå lovad att de ingår). Konstigt att det inte skrivs ut att alla restauranger bokas i förväg så man kunde tänkt på de innan.

Tack 479feliciak
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Ett trevligt hotell och superfin strand utanför. Maten var kanon bra och servicen i stort var bra. Saknade lite information om Covid 19 men det fanns men inte super tydligt. Bra utrymme mellan borden på frukosten. Totalt sett är vi väldigt nöjda.

1  Tack Jonashem
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig vistelse igen och bra rum som alltid! Trots restriktioner mm... Ok afterbeach dock inte i närheten av som innan pandemin men trevlig! Spa besök är ett måste! Var i tid om ni ska in på leffes på kvällen!! Inte så kallt i vattnet! (Havet)

Tack mixconsulting
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Vi är super nöjda med vår vistelse hos er! Avkopplande, fantastisk god mat och underbar personal. Alla, absolut ALLA var så himla trevliga! Maten var verkligen en smakupplevelse! Det enda minus jag kan komma på är frukosten, äggröran var smaklös och hade en konstig konsistens. Men eftersom allt annat var över förväntan så kan det inte ens bli ett minus. Tack för en underbar vistelse! Vi kommer garanterat tillbaka!

Tack Shugg86