Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

Vi hade längtat efter att besöka hotellet då vi för många år sedan varit här mycket. Kändes som en jättekonferensanläggning och inte som ett trevligt/mysigt hotell. I restaurangen - återigen - som en konferensrestaurang - personalen kändes organiserad och lite okunnig. Ett plus var att vi fick beställa fisk - trots att det inte fanns med på menyn. Gott men kallt!
Jag fick ringa i tre dagar för att kunna boka bord.
Rummet var så varmt och ingen luftkonditionering.
Det positiva är all fantastisk konst - mycket roligt att titta på. Sen är läget fantastisk - vid stranden. Vi satt i sanden och såg solnedgången.
Nej - jag längtar inte tillbaka ......

Tack 225ingerh
Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Suuuper härligt spa där allt man önskade och lite till fanns! Härliga "healthy" snacks som man kunde beställa till ett glas bubbel.
Frukostbuffén var underbar och personalen jobbade ständigt för att få den att se fräsch och påfylld ut. Sååå härligt utbud!
Återkommer med all säkerhet minst en gång till för lite relax i "The Spa"

Tack Thilde1980
Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Perfekt när vädret var underbart. Trevlig kväll i härlig miljö, morgonbad i havet dagen efter. Buffé på kvällen var sådär. På frukosten saknades en hel del som inte var påfyllt. Drinkarna i baren var undermåliga.

Tack 629magnusl
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Vi bodde en natt i ett av de lyxigare stora rummen. Allt va välstädat och fint och jag fick en chock när jag kom in. De va så vackert med utsikten och rummet i sig. Inredning flörtade mot de lyxigt rockiga och även i restaurangen! Fy vad god mat!! Ölen va även bland de godaste jag druckit och inredningen va precis så jag önskar att en restaurang såg ut. Jag älskade maten och hela hotellet! Servicen va jättebra och alla tavlor i gångarna mellan rummen gjorde att det blev en personlig touch på hotellet. De va modernt och charmigt och personligt! Man ser verkligen Gessles passion i varje liten detalj på hela hotellet! Jag älskade min vistelse och det här kommer vi göra igen! Utmärkt!!! Extremt trevligt och maten och allt va jättebra!

Kanon säger jag bara! Värt var enda litet öre!!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack miaeveliina
Omdömet skrevs 23 maj 2018

En otroligt trevlig upplevelse där Spaavdelningen och gymmet var riktigt bra. Man hade också bra utsikt över ett vackert hav och utöver det var personalen serviceinriktad och villig att lösa alla frågor som uppstod.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Henrik L