Rabattmeddelande! 49 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 49 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

ClarionCollection
Hotell Hovgård(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Fri parkering
Stakaberg Konferens & Gårdshotell(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fint designrum. Både snyggt och bra funktion t.ex stort minibarkylskåp. Fint spa i två våningar med fantastisk utsikt över havet och stranden. Mycket bra mat och bra underhållning med trubadur.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Andreas L
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Inte lämpligt för en person som reser i tjänsten och vill gå på gymmet, trots den fantastiska utsikten var det hutlöst dyrt att betala 350 kr då jag endast skulle träna 30 min
Mycket bra frukost
svårt att nå roomservice för att få middag på rummet
rent rum
var tvungen att köpa en kam och billigaste modell kostade 100 kr

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Nina L
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Jättefin spaavdelning, underbara behandlingar, ljuvlig mat. Fint upplägg och ett personligt bemötande. Vi åkte hit för avkoppling och lite njutning och lyx. Och vi fick alltihop. Stormtrivs här. Och havet!! Solnedgång över vattnet från utepoolen och promenad längs havet med vågorna som brusar. We like <3

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Carolina P
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Rummet vi hade var jättefint med havsutsikt. Rummet var mycket fräscht.
Spa avdelningarna är jätte fina och ligger i 2 etage.
Nu får vi inte glömma hela miljön runt Hotell Tylösand med dess stränder som är kilometer långa som ger möjlighet till sköna promenader och avkoppling.
Det som serveras i restaurangen på Hotell Tylösand har hög kvalité, lika så frukosten
som är mycket fräscht.
Jag pratade med personalen som skötter om rummen, de var glada hjälpsamma då jag har svårt att gå och är rörelse hindrad.
Lika så personalen på spa avdelningarna mycket hjälpsamma.
Så jag och min fru hade en underbar helg på Hotell Tylösand.
Med vänlig hälsning Stefan/Eva
Kan varmt rekommendera Hotell Tylösand..

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Stefan J
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

En helt fantastisk helg med otrolig trerätters middag, skönt spa, jättefint rum och en avslutning med jättefin frukost.

Rekommenderas verkligen detta till både barnfamiljer och till vuxna som vill koppla av.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Niklas B