Travelocity
Orbitz.com
Destinia.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Absolut det bästa hotellet! Nyrenoverade rum o en lyxig känsla i alla hotellets utrymmen! Ett Spa över det vanliga med extra allt. Underbar mat i restaurangerna. Ovanpå allt detta har vi sen den kilometer långa stranden och havet som utsikt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 708annis
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Bra betyg. Vi var ett stort sällskap som fyllde hela hotellet. Med det inräknat måste jag ge bra helhetsbetyg. Servicen, maten, organisationen, platsen ja allt är riktigt bra. Läget är faktiskt oslagbart!!! Bör besökas.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 214j_rgenr
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo spenderade ett barnfritt dygn på Hotel Tylösand och vi var mycket nöjda efteråt. Vi valde ett Classic design room och var mycket nöjda med det valet då vi fick varsin 120 cm säng (Carpe diem) som var bland de bekvämaste sängar vi någonsin sovit i (då ska tilläggas att min sambo nyss varit på Ystad Saltsjöbad i ett Exclusive room och den sängen hade inte en chans mot de på Hotel Tylösand). Rummet, nr 424, var mörkt inrett med utsikt ut över receptionens tak. Det var tidvis ganska lyhört mellan rummen, vilket alltid drar ner betyget, men i övrigt var rummet mycket bra. Hårtorken var exceptionellt effektiv, kylskåpet och luftkonditioneringen brummade under natten men det var inte direkt störande ljud.
I vårt paket ingick en trerätters supé som var mycket god och stämningen i restaurangen var god med en trubadur som spelade i bakgrunden.
Vi gjorde även ett 2,5 timmars besök i The Spa som var mycket angenämt. Vi kan varmt rekommendera soft sauna på övervåningen eller en massagebehandling där man får välja bakgrundsmusik från en musikmeny.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Neminina
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Överlag en trevlig långhelg i Tylösand. Strålande väder och miljön slår ju det mesta. Trevligt och fräscht spa. Testade behandling vilken var helt strålande. Middagen under torsdagen var dock en besvikelse, både rörigt och en hel del missar i serveringen. Dessutom höll maten inte alls den nivå som jag förväntar mig på Tylösand. Ganska smaklöst överlag och en gös med mängder av ben. Fredagens middag var raka motsatsen, utmärkt service, suveränt god mat.

Tack StefanL185
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Var på konferens under två dagar, mycket bra organiserat, vänlig personal i receptionen och rummen var rena och fina. Att sedan få havsutsikt gjorde inte besöket mindre bra. God mat och den lokal ölen var utsökt. Tyvärr under själva konferensen så var matlogistiken mindre bra, vi kom 1230 till lunch och då var nästan allt slut, trist. Även parkeringsmöjligheterna var goda men man måste komma i rätt tid. Ett ställe med plats för alla.

Restyp: Reste i arbetet
Tack jwiderstrom