“Trivsam spa upplevelse”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Hotel Tylösand
Rankad som nummer 3 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs januari 8 2017 från mobil enhet

En trivsam spa upplevelse i en lugn miljö och med möjlighet till återhämtning. Fräscha lokaler/ miljö. Fantastisk massage och en underbar buffé . Kan varmt rekommenderas till alla vintertrötta själar.

Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack Titti U
Det finns nyare omdömen om Hotel Tylösand
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 6 2017

Hotell Tylösand det ligger i en fantastisk miljö precis vid havet o fina sandstrand för trevliga promenader. Servicen på hotellet är mycket bra, med en mycket trevlig personal. Spa avdelningen är fantastisk här kan man tillbringa mycket tid för avkoppling och återhämtning med utsikt över havet. Rummet vi hade var underbart med en hög standard. Maten som vi åt var mycket smakrik och god. Ps glöm inte att titta på alla tavlor som finns att beskåda på hotellet.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
2  Tack Stefan J
Omdömet skrevs januari 1 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med fantastisk spa avdelningen. Sköna sängar och fina rum! Maten på nyår höll tyvärr inte tillräckligt hög klass som man förväntar sig, lite smaklöst och platt. Dansbandet dem hyrt in tycker inte vi kanske passar in på nyår, på ett sånt ställe! Skulle passat i en lauda på en gårdsfest! Men annars trevligt ställe. Kan tänka mig åka dit igen, men inte på nyårs afton men på sommaren!

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Sara A
Omdömet skrevs december 1 2016

Vi var på Tylösand spa, så avslappnande, vi hade de absolut bästa spaterapeuterna.är mycket på spa, både i Sverige och utomlands, detta spa är riktigt riktigt bra, vi är så nöjda. Tog Glänsa 105 min, total avslappning. Lunchen efteråt, var buffe, ingen stor buffe men fullkomligt tillräcklig och god. Trevlig personal överallt. Hit åker jag igen.

• Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack MartinamedM
Omdömet skrevs november 10 2016

Vilken utsikt! Fina promenad/löprundor i omgivningen. Otroligt bra träningsmöjligheter med gym i god klass med härlig utsikt, simbassäng och bra pass. Fint och lugnt spa. Otroligt fin fotokonst runtom i hotellet. Superbra frukost. Det som hindrar den sista "stjärnan" från mig var en ganska dålig organisation ifrån hotellets sida kring den konferens jag deltog i (kaffet kom inte i tid och tog slut utan att man fyllde på, incheckningen var osmidig osv.). Konstigt med tanke på att de är vana konferensorganisatörer. Men, som helgsemesterställe är det säkert helt perfekt!

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
1  Tack MiaWede
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Halmstad
Best Western Plus Grand Hotel
Scandic Hallandia
Nr 5 av 12 i Halmstad
384 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Tylösand? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Tylösand

Adress: Tylöhusvägen 28, Halmstad 302 73, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Drycker att välja på Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 1 280 kr - 2 295 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Hotel Tylösand 4.5*
Antal rum: 230
Hotellets officiella beskrivning:
Beläget bakom höga sandynor vid en av Sveriges längsta sandstränder, hittar du Hotel Tylösand. Tylösand har en anrik historia som badort men hotellet är idag ett av Sveriges populäraste konferens- och spahotell. Här finns stor spaavdelning med pooler, Kneipp, upplevelsedusch, bastur och solterrass med milsvid utsikt över Kattegatt. Hotel Tylösand är känt för sitt goda kök, inte minst genom köksmästare Torsten Kjörling som har erfarenhet från både Svenska Kocklandslaget och flertalet Nobelmiddagar. Hotellet har fyra restauranger med olika inriktingar: Restaurang Tylöhus – Härlig restaurang som serverar klassisk svensk mat och har fantastisk havsutsikt. Öppet året om. Leif’s Bar & Grill – Det är nytt, trendigt, gemytligt och coolt. Serverar grillat och pizza av högsta kvalité. Öppet mars-december Titus Tapas- Titus Tapas är en opretentiös tapasbar med livlig stämning, öppet kök och internationell atmosfär. Öppet sommartid Bettans Bar - Sushi och skaldjur precis vid havet, utsikten är minst sagt magisk. Öppet sommartid. Hotellet rymmer också Sveriges största galleri med konst i världsklass i alla offentliga utrymmen. Har du riktig tur kanske du även möter Per Gessle, från välkända popduon Roxette, som är en av ägarna till hotellet. Varmt välkommen till en annorlunda upplevelse med de bästa Västkusten kan erbjuda. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com så att du tryggt kan boka med Hotel Tylösand. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Tylosand Hotel Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?