2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Travelocity226 US$
ZenHotels.com244 US$
Omdömet skrevs 5 april 2021

Då vi har barnbarn i Halmstad gör vi en eller två resor till Halmstad i månaden. Nu skulle vi för första gången bo på Norre Park och vi såg fram emot vistelsen då det ju lämnats goda omdömen om hotellet och läget är ju minst sagt perfekt för oss.
Vi möttes av en myckket trevlig tjej i receptionen som meddelade oss att vårt rum inte vara färdigt men att vi kunde få ett annat rum, inga problem tyckte jag. Väl inne på rummet blev jag en smula förvånad över den slitna inredningen och över att brödsmulor efter gästen innan (får vi hoppas) fanns att se på ett av borden. SKit samma tänkte jag, men noterade att de fyra stärnorna måste ha tilldelats för väldigt länge sen.
I rumspriset ingick en buffemiddag. Det är ju inget som ställer förväntningarna på topp, men här firade verkligen låg kvalitet nya triumfer. Vi kom till andra sittningen, Men ändå var så gott som allt slut. OK om det hade varit full rusning, men vi var ju inte så många gäster på hotellet. Nåväl bara ytterligare en sak som noterades och som ifrågasätter antalet stärnor. Att killen i baren inte kunde blanda drinkar störde inte mig, men väl gästerna vid bordet intill, som förvånat utbrast "men vad är det här?"
Frukost, som intogs efter det att vi sovit i sängar som knarrade som om själva ordet knarr uppfanns i vårt rum, var faktiskt helt OK. Detaljer som att den som gjorde äggröran kanske inte hade salt i köket kan jag leva med. Jag hade kunnat salta själv, om jag hade haft salt på bordet, eller åtminstone någonstans i närheten av buffen.

Sammantaget så var det här en vistelse på ett ganska mediokert hotell som håller en ganska hög svansföring under Clarion Collection-flaggan. Att personalen var otroligt trevlig och serviceminded spelar liksom ingen roll när de inte kan det de är där för att göra.

Det här hotellet väljer du om du vill bo "nära till allt", men det får du egentligen på alla hotell i Halmstad och då till ett ibland halvt pris och faktiskt med ett bättre boende.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 686kerrys
Omdömet skrevs 23 februari 2021 från mobil enhet

Besökte detta hotell tillsammans med min sambo. Bokade detta till ett pris vilket var högre än övriga hotell i Halmstad, men middag ingick.
Väl där, vi kom ca 19.45, middag gäller endast fram till kl 20.00 ...
men det stod det inget om vid bokning.
Pulled pork, buffé ( buffé i desss tider ... )
Var det middagen..? Eller morotssoppa
Ingen upplysning framgick att det var begränsat utbud..
Tycker att tjejen i reception hade noll känsla då jag påtalade att detta inte framgick, varken tidsbegränsning eller utbudet..
Rummet var också rätt ostädat ..
för det priset var förväntningarna högre.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack MariaBerglund
Annelie Lindgren, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2021

Hej Maria,
Vi tar till oss av era synpunkter för att kunna förbättra oss. Det var tråkigt att ni inte fick det ni förväntade er.
Vi ska försöka tydliggöra oss mer ute på våra bokningskanaler med tider etc.

Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Centralt hotell som bjuder på fika, middag och frukost. Det är inkluderat i priset. Rummet var stort, fräscht men kallt. Hårtork fanns på rummet. Rituals hygienartiklar. Bra Wi-Fi. Billig gatuparkering finns i närheten.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack ChriRob

Hej,
Tack för er fina feedback. Härligt att ni gillar vårt hotell. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 13 februari 2021

Charmigt  äldre hotell  med  delvis  renoverade rum. Värmesystemet borde nog ses över . Trevlig personal som gör allt för att man skall trivas. Läget var toppen nära till allt. Maten var bra med frukost, fika och kvällsmat som ingick i priset.. Alla hotell gäster och personal efterlevde Covid 19 rekkomendationerna vilket kändes tryggt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack rosemarie2021
Annelie Lindgren, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2021

Hej Rose-Marie,
Tack för din fina recension. Härligt att ni gillade vårt hotell och att ni fick den fina servicen.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 december 2020 från mobil enhet

Det här hotellet ligger precis vid Norre port. Det är alltså väldigt centralt och nära till det mesta. Jag hade en fin utsikt över Norre katts park och sov gott i mitt lilla rum. Personalen är mycket vänlig och tillmötesgående. Däremot stördes jag av matos under kvällen och lite under morgonen. Om man fixar det, skulle jag ge betyg 4. Ett stort plus för middagen som man bjuder på på kvällen. Väldigt trevlig frukost och dessutom finns det en mysig lobby med happy hour.

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste ensam
2  Tack fitzbenedict
Annelie Lindgren, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2021

Hej,
Tack för din fina feedback. Härligt att läsa att du gillar vårt lilla hotell och att du uppskattade maten som vi bjuder på och såklart vår mysiga bar. Varmt välkommen tillbaka.