Best Western Plus Grand Hotel(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 56 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 56 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 195 US$/natt.

ScandicHotels.com
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Hotell Hovgård(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Stakaberg Konferens & Gårdshotell(Halmstad)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Detta trevliga och charmiga hotell blandar högt och lågt. Hotellet är gammalt och har karaktär men vissa delar är i behov av renovering, vilket är på gång. God frukost och uppskattad kvällsmat höjer helheten.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Daniel D
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hej Daniel,
Som du skriver så är vissa delar i behov av renorvering.
Detta är vi i full fart med nu.
Vår nya bar och lobby del är klar till hösten.
Ny trappuppgång med hiss är tänkt bli klar till våren.
Detta ser vi mycket fram emot .
Hoppas du kommer till Halmstad och besöker oss igen.
Vänligen Annelie Lindgren med team

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Mysigt, trevligt och härligt hotell med fantastiskt läge, god fika OCH middag som ingår och mysig frukost som känns vällagad. Trevlig och tillmötesgående personal. Underbara sängar och grymt sköna kuddar.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jelvli793121
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Hej,

Tack för fin återkoppling.
Vi blir väldigt glada när vi får höra att ni haft det så bra hos oss.
Hoppas att vi får se er snart igen

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Vi hamnade på hotell i Halmstad av en slump. Eftersom vi gillar Clarion konceptet där kvällsmat ingår tittade vi efter det i första hand. Hotellet ligger vid en park i ett ganska lugnt område. Lite mindre hotell men mycket välskött och mysigt. Fin buffé resturang där vi åt en mycket god kvällsmat med allt man behövde uppassade av trevlig personal. Även frukosten var mycket bra. Trevligt lite kallt rum med en mjuk skön och väldigt hög säng. Mycket fint badrum som även det var ganska kallt. Återkommer gärna.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Observanten
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hej,

Härligt att läsa!
Verkar som att ni ha haft en fin vistelse hos oss och att ni fick lite mer än ni förväntat er.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Förutom att vi frös eftersom bara en liten del av elementet fungerade trivdes vi bra, en familjär stämning trots de många stjärnorna.
Jag har skrivit allt jag vill skriva men måste skriva tretton tecken till.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lisarJ5603GS
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej Lisa,
Trist att höra att ni frös.
Det är ett gamalt hus som tyvärr kan vara lite svårt att få en jämn värme i när vädret varierar hastigt.
Härligt ändå att höra att ni trivdes hos oss i vårt familjära hotel.
Varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 31 januari 2018

Detta Hotell är mycket lugnt o skönt, kan rekommenderas för ej partygalna.)
Delvis renoverat,
Matsalen mycket fin och nytänk.
Vi bodde på 4e våningen rum 408 som var renoverat, Det är mycket stora rum högt i tak med träpaneler och kristallkrona och allt, Stora fönster mot en fin stor park med lekplats. Maten var god och vällagad, tänk på att säga till om specialkost o god tid,vi glömde det men dom kunde fixa snabbt.

Tips för att välja rum: Be om rum mot parken, tex 408,
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack jonaseverlund
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Hej Jonas,
Tack för fin feedback.
Härligt att du var så nöjd med din vistelse hos oss.
Vi hoppas få se dig snart igen