“Bra hotell i Halmstad”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Clarion Collection Hotel Norre Park
Rankad som nummer 1 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs december 16 2016

Jag tycker att hotellet har en bra läge, har trevlig och hjälpsam personal samt fina rum. Jag skulle absolut bo här igen och rekommenderar det mer än gärna. Frukostbuffén var lagom stor och det fanns bra alternativ för alla smakriktningar.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack kjellnordqvist
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade december 20 2016

Hej Kjell,
Tack för fint betyg och omdöme om hotellet. Kul att du var så nöjd och vi hoppas få välkomna er snart igen.
Välkomna tillbaka

Det finns nyare omdömen om Clarion Collection Hotel Norre Park
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs december 5 2016

Hotellet var rent och fint. Dock var det väldigt kallt på rummet. Fick låna en värmefläkt son hjälpte bra . Kvällsmaten som ingick i priset var mycket god så även frukosten. Dock var det lite trångt precis där man skulle ta maten.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack 502ulrikar

Hej,
Tack för fint omdöme.
Vi är medvetna om att i detta gamla hus kan vara lite kallt ömsom varmt på rummen detta är något vi jobbar på.
Önskar en God Jul och Gott nytt År

Omdömet skrevs november 21 2016

Trevligt centralt hotell i Halmstad. Läget är perfekt, trevliga rum och en generös kvällsbuffé ingår i priset. Hotellet ligger intill Norre Park - ett stenkast från Storgatan - nära men tyst läge då det inte ligger direkt på någon av promenadgatorna. Kvällsbuffén består av soppa, varmrätt och sallad och är generöst tilltagen. Frukosten saknar inget. Finns något för alla. Rekommenderas!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack 436annikaf
Annelie L, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Norre Park, svarade på det här omdömetSvarade november 22 2016

Hej Annika,
Tack för alla dessa stjärnor.
Glädjande att höra att ni gillar våra rum och uppskattar vår kvällsbuffé.
Varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Har bott här några gånger och bor här gärna igen, kvällsmat ingår och personalen är måna om sina gäster, maten är helt okey (både frukost och kvällsmat) rummen håller bra standard, gymmet är sparsamt utrustat men det funkar om man inte är fler än 3.

Bodde här: Februari 2016
Tack Mikael_Nille_Wendel

Hej Mikael,

Tack för att du skriver här på Tripadvisor.
Härligt att höra att du verkar gilla vårt hotel.
Önskar en God Jul och Gott Nytt år
Annelie Lindgren med Team

Omdömet skrevs november 11 2016

Ursköna sängar. Rent och fräscht och bra läge. Mycket tillmötesgående personal som bjöd på ett positivt mottagande, fullgod information, ett leende och ett trevligt samtal. Kommer gärna tillbaka. Rummet kunde vara lite varmare.

• Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack ulfb48

Hej,
Glädjande att läsa din recension.
Härligt att höra att du fått så fint och positivt mottagande.
Hälsningar Annelie Lindgren med team

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
453 omdömen
0.9 km bort
Sweden Hotels / Hotel Continental
Visa priser

Besökt Clarion Collection Hotel Norre Park? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Collection Hotel Norre Park

Adress: 7 Norra Vaegen, Halmstad 302 32, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 1 244 kr - 1 905 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Clarion Collection Hotel Norre Park 3.5*
Antal rum: 52
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med Clarion Collection Hotel Norre Park. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?