Trip.com
Official Hotel230 US$
CheapTickets209 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Mysigaste hotellet med fin spa och brunch på söndagar. Supertrevlig personal och hemtrevlig atmosfär. Fina inredningsdetaljer i alla utrymmen. Afternoon tea utöver förväntningar och bra utbud på cocktailen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack veskij
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Bra hotell för priset. Rummen bra o bra frukostbuffe med tanke på COVID. Läget några hundra meter från centrum. Testade inte spa-avdelningen. Kan tänka mig bo här igen.
Äldre klassisk byggnad med breda trappor o högt i tak

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack anderss885
Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Bra, trevligt, personligt hotell med bra och trevlig service. Ett ställe man kommer tillbaka till. Dock, i covid-tider, så hade det varit bra att tidsmässigt separera hotellgästerna i t.ex. halvtimmes-perioder för att undvika trängseln vid den mycket goda frukost-bufféen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Rune L
Omdömet skrevs 14 februari 2021

Ett stort plus till personalen i receptionen, väldigt trevliga
Fin frukost buffe med variation.
Huset har karaktär
Minus till rummet, väldigt litet rum, fanns inget utrymmer för 2 personer. Större utrymme på toaletten

Rumstips: centralt beläget, välj ett större rum
Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack kent p
Omdömet skrevs 29 januari 2021 från mobil enhet

Bokat två dubbelrum mitt i veckan vilket visade sig vara ett perfekt val. Mycket trevligt bemötande av en yngre man. Han kunde detta med service och bemötande. Bra rum i en gammal hotelmiljö. Frukosten helt ok utan överdåd. Kommer gärna tillbaka. Kan verkligen rekommenderas

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack petherj2014