Omdömet skrevs 16 april 2018 från mobil enhet

Ett hotell med bra känsla för service. Fick ett uppgraderat rum som var otroligt fint. Hade allt man kan önska av ett hotellrum till och med ett litet bubbelbadkar. Skön säng och trevlig inredning. Frukosten var okej, liten mindre variant men med lite charm.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 884niklasj
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Bokade ett dygn med övernattning och spa med rabatt via en "erbjudandesajt", under 2 000:-, för två personer, med frukost, middag, spainträde och boende i en minisvit med choklad, blommor och cava som välkomstpresent.
Stort och härligt rum mötte oss. Därefter spavistelse med bastu, uppvärmd utomhuspool och skön relax. Vid denna tid var det tydligen lågsäsong, för vi var ensamma besökare. Hotellets spaa var inte stort, men där fanns möjligheter till badande, bastande och skön avkoppling i ganska mysig miljö.
Man skyltade med "fantastisk middagsbuffe'". Nåväl den var väl inte särskilt fantastisk. Skulle nog hellre beskriva den som lite undermålig med ganska få rätter. Det som fanns var emellertid gott och mätt blev man. Frukosten däremot var jättebra. Mycket att välja på och allt var mycket välsmakande.
Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma, men en receptionist som säljer dryck till måltiden och inte vet om ölen i kylen är starköl eller svagare sort år inte så bra!
Som helhet är vi emellertid nöjda med ett mysigt och avkopplande dygn på hotellet!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Jan E
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Härligt frukost och trevligt bemötande. Fick några timmar i deras mysiga spa med familjen. Bastu och varm pool utomhus, fräscht relaxrum och gott om plats. Kan varmt rekommendera ett besök här, med nära njutning.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Mari R
Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Hej,
Har inte sovit över på hotellet, bara besökt hotellets spa. Det var riktigt dåligt! Kostar 395 kr/person och det som finns är en varm källa (=en liten, varm pool utomhus) och 2 pyttesmå bastu som är ditställda). Rena rama rånet!

• Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
2  Tack JohanN937
Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Vi bokade ett kärlekspaket och vi är otroligt nöjda med vår vistelse. Vår svit var över förväntning med högt i tak, mycket utrymme och ett stort badkar med plats för två. Hotellets spa doftade ljuvligt och hade en mycket avslappnande atmosfär. Både frukosten och middagsbuffén var fräsch och god och är du vegetarian så ordnar personalen utan problem någonting smaskigt för dig! Personalen var omhändertagande och tillmötesgående och förgyllde vår vistelse! Vi kommer säkerligen att återvända till Hotel Continental!

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
1  Tack Annasssssssssssss