Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Supermysigt hotell” 4 av 5 bubblor
Omdöme om Sweden Hotels / Hotel Continental

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Sweden Hotels / Hotel Continental
Rankad som nummer 6 av 12 hotell i Halmstad
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Supermysigt hotell”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs oktober 23 2016 från mobil enhet

Köpte ett spapaket och är väldigt nöjda med både hotell, spa och service på detta fina mysiga hotell! Mycket charmigt och en varm atmosfär. Rekommenderas verkligen. Vi hade beställt deluxrum som var jättefint. Ett litet minus för att det var två enkelsängar som var ihopsatta och det var lite kallt på rummet. Men det fanns tjocka sköna täcken och filtar så det blev bra ändå!

Bodde där i Oktober 2016, reste som ett par
Tack Linda S

67 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (3)
Datum | Betyg
30 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 27 2016 från mobil enhet

Bra hotell med sköna sängar, god frukostbuffé och fräscht och fint. Dock väldigt litet och trångt badrum i just vårt hotellrum och bubbelpoolen/spa-delen var inte igång pga ombyggnation eller liknande och det fanns det inte någon information om tyvärr.

Bodde där i Oktober 2015, reste som ett par
Tack Sara L
Helsingborg, Sverige
3 omdömen
3 omdömen om hotell
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 21 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med fina lokaler. Litet spa med utepool och bastu. Vi hade viktoriasviten som var mycket flott och inrett i antik stil. Minibaren och bubbelpoolen var ett plus. Ett litet minus var att inga platser var försedda med airkondition vilket gjorde både rummen och spat väldigt varma. För övrigt ett toppen hotell med trevlig och serviceminded personal! Rekommenderar.

Tack 30jennyj
1 omdöme
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 17 2016 från mobil enhet

Mycket nöjda över detta hotell! Trevlig personal, god frukost, fina rum med lyxiga produkter. Bodde i Viktoria sviten vilket var ett jättefint rum dock med två enkelsängar som satt ihop vilket inte framkom när vi bokade (det stod dubbelsäng vilket var en av anledningarna till vi bokade just detta rum) annars nöjda!

Tack Frida M
122 omdömen
34 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 12 2016 från mobil enhet

Vi bodde här en natt i deras enklaste dubbelrum. Rummet var fräscht, rent och trevligt inrett. Reception och frukostrum var trevliga plus en fin innergård med varm liten bassäng och sittgrupper. Frukosten var mycket god med många alternativ och inte att förglömma det goda kaffet. Trevlig personal. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Tack italienska
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
0.1 km bort
SX Hotel Amadeus
Nr 8 av 12 i Halmstad
4.0 av 5 bubblor 55 omdömen
Visa priser

Besökt Sweden Hotels / Hotel Continental? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sweden Hotels / Hotel Continental

Verksamhet: Sweden Hotels / Hotel Continental
Adress: 5 Kungsgatan, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare Ramada)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Rumservice Spa
Typ av hotell:
Rankad som nummer 6 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass (per natt): 991 kr - 1 536 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Sweden Hotels / Hotel Continental 4*
Antal rum: 33
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com och Priceline så att du tryggt kan boka med Sweden Hotels / Hotel Continental. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ramada Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?