“Jättetrevlig restaurang”
Omdöme om Indian Zayka

Indian Zayka
Rankad som nr 29 av 186 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 16 september 2021

Mycket trevlig restaurang. Vi har tidigare varit i Indien. Vi upplevde samma fina atmosfär här. All mat var till belåtenhet. Kingfisher, den indiska ölen på 66 cl flaska, förhöjde stämningen ytterligare. Vi var i Indien. Och trevligt bemötande dessutom. Allt toppen!

Datum för besöket: september 2021
Tack MrHult

Omdömet skrevs 11 september 2021 från mobil enhet

Gillar man indisk mat så är denna restaurang att rekommendera. Supergod mat, mysig miljö och fantastiskt bemötande. Har aldrig varit missnöjd. Äter alltid lamm, testa nr. 21....

Datum för besöket: september 2021
Tack AgnetaE23
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

God mat med råvaror av bra kvalitet - och därtill bra service med trevligt bemötande och mysig stil. Vad mer kan önskas. Åt lammgryta och mörktes att bra kvalitet och framförallt goda smaker. Helt överkomliga priser!

Tack leifp163
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Jättemysig restaurang, bra service och trevlig personal. Maten var god och väl tilltagna portioner. Riktigt bra priser också! Rekommenderar varmt denna restaurang.

2  Tack malin_mcneill
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Indisk mat är kryddstark och gillar man det så är detta ställe klart värt ett besök. Gott, bra och snabb service, men inte all personal talar svenska.

Tack Andreas B

Resenärer som tittade på Indian Zayka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Zayka? Berätta vad du tyckte!