“God mat till bra priser!”
Omdöme om Indian Zayka

Indian Zayka
Rankad som nr 24 av 186 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Jättemysig restaurang, bra service och trevlig personal. Maten var god och väl tilltagna portioner. Riktigt bra priser också! Rekommenderar varmt denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack malin_mcneill

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Indisk mat är kryddstark och gillar man det så är detta ställe klart värt ett besök. Gott, bra och snabb service, men inte all personal talar svenska.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Andreas B
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Gott och fint serverat! Möjligen behöver slipa lite på servicen men de var trevliga och alla i familjen blev mätta och glada!

Datum för besöket: juli 2021
Tack matildab836
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Bästa indiska i stan!
Riktigt god mat och väldigt bra service. Äter alltid lamm när jag är här och har aldrig varit missnöjd. Gillar ni indisk mat så är denna restaurang verkligen att rekommendera.

Datum för besöket: juli 2021
Tack AgnetaE23
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god mat. Lagom kryddat, mört kött, och till humana priser. En av de bästa indiska restauranger jag ätit på i Sverige.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Stay36888738994

Resenärer som tittade på Indian Zayka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Zayka? Berätta vad du tyckte!