“God mat. Bra service och bemötande. En restaurang att rekommendera.”
Omdöme om Indian Zayka

Indian Zayka
Rankad som nr 24 av 186 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Bästa indiska i stan!
Riktigt god mat och väldigt bra service. Äter alltid lamm när jag är här och har aldrig varit missnöjd. Gillar ni indisk mat så är denna restaurang verkligen att rekommendera.

Datum för besöket: juli 2021
Tack AgnetaE23

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god mat. Lagom kryddat, mört kött, och till humana priser. En av de bästa indiska restauranger jag ätit på i Sverige.

Tack Stay36888738994
Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

Bästa indiska maten i Halmstad. Paret som äger restaurangen är alltid servieminded, vänliga och tillmötesgående. Har faktiskt blivit vår stamkrog. Vi äter helst vegetariskt men också skaldjur ibland. Maten är alltid vällagad och smakrik. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: mars 2021
Tack thomas2368
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Vi var två par som beställde olika rätter. Alla var väldigt nöjda med servicen och den smakrika maten. Ett extra plus för ’rörorna’ till papadum.

Tack Anders W
Omdömet skrevs 11 juni 2021

Jätte god mat med jätte bra lokal. Samtligen var det jätte bra service. Jag reccomenderar detta stället.

Tack sukheets

Resenärer som tittade på Indian Zayka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Zayka? Berätta vad du tyckte!